/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PGO-T-Rex-110
Fra : Keldd
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 08-03-04 20:49

T-Rex-110 er godt nok mere end 50 kubik,men til prisen (14.995) ser den godt nok ud,til at passe mig.
Mit spøgsmål er:Må jeg købe den?Den er ganske vist ikke kommet til landet endnu(kommer sidst på måneden)
Arh,må jeg ikke godt købe den,jeg vil så gerne ha`så`n fin ny en,een der er lidt større end de andres,og som jeg
kan gå og pudse om søndagen.
På forhånd tak alle sammen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 08-03-04 20:56

Jo da, du må godt for mig, bare du har dit motorkørekort og indregistreringsbevis med, når du bliver stoppet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-03-04 21:08

Til Palle
Tak for det Palle.Jeg er med på kørekortet,men hvorfor registreringsattesten?
Måske er det en ny regel ,som jeg ikke kender ?
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 08-03-04 21:38

Tak for svaret pallebhansen.
Lidt ny til det her.Der er det med registreringsattesten,Skal man have den med?
Så er det jo ligesom i Amerika snart.Kan jeg så forvente at blive mødt med ordene"Your driverlicens and regitretionscard,
please"?
Forresten,er den ikke håbløs langsom den server der bliver brugt i aften,kan du ikke jage en skruetrækker i den,hvis du
kommer forbi,elektriker.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-03-04 22:34

Jo kandu bliver langsommer og langsommere, men de lover det bliver bedre? http://www.kandu.dk/dk/spg/35097
Nej det er kun i udlandet man skal have den med, men en kopi af den får det til at gå lidt hurtigere, fordi de ikke kender modellen, vil de godt vide om den er for stor i cc til dit kørekort, og for at se den ikke er stjålet mm.
Så vidt jeg ved, er det kun knallerter hvor der kræves kvittering på sig, eller koster det bøde.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-03-04 23:13

Så må vi se hvad de finder ud med serveren,hvem det så er, der står for det.
Og så køber jeg den T- Rex 110 nu når jeg har fået lov.
Hilsen Keldd.