/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Motorola cd930 - Sikkerhedskode???
Fra : Clus
Vist : 865 gange
20 point
Dato : 16-05-01 14:10

Hejsa, jeg har en Motorola cd930 og jeg har mistet min sikkerhedskode. har prøvet en masse numre f.eks. 00000000 - Der skal åbenbart være 8 cifre !
Hjælp

Med venlig hilsen en ulykkelig tlf. ejer....................

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 20 point
Dato : 16-05-01 22:13

Det er 000000 (6 nuller)

Er det din "unlock-code"? For så skal du først taste "en forkert" kode og så spørger den dig om du vil lave en ny kode, sig OK tast så fabriks kode som altid er.
Derefter taster du en ny unlock-code, 2 gange.

Håber det er det du er ude efter!!!

Held og lykke

madmikk

madmikk@hotmail.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-05-01 20:05

Det lyder da snarere som du har sikftet operatør. Netværkskoden er 8 cifre.
Den anden kun ca 4.

Hvis du ikke kan få den åbnet kan jeg godt være interesseret i resterne.

MVH

Be
----- Original Message -----
From: "Clus" <Clus.news@kandu.dk>
Newsgroups: dk.teknik.telefoni.mobil
Sent: Wednesday, May 16, 2001 2:10 PM
Subject: Motorola cd930 - Sikkerhedskode???

> Hejsa, jeg har en Motorola cd930 og jeg har mistet min sikkerhedskode. har
prøvet en masse numre f.eks. 00000000 - Der skal åbenbart være 8 cifre !
> Hjælp
>
> Med venlig hilsen en ulykkelig tlf. ejer....................
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

"Clus" <Clus.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:t7uM6.13415$zv2.1719166@news010.worldonline.dk...
> Hejsa, jeg har en Motorola cd930 og jeg har mistet min sikkerhedskode. har
prøvet en masse numre f.eks. 00000000 - Der skal åbenbart være 8 cifre !
> Hjælp
>
> Med venlig hilsen en ulykkelig tlf. ejer....................
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>