/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
outlook express
Fra : Goliath
Vist : 411 gange
150 point
Dato : 08-03-04 16:38

Jeg spurte i går, ang outlook om hvorfor at man ik ku modtage billeder når man sender fra f.eks fra jubii. Der er ik noget når jeg sender fra incredimail.

PS: Jeg forstår ik at den ik er på i nu, da jeg gav den 20point for at den sku blive

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 16:42

Hej Goliath
Spørgsmålet bliver kun i kategorien, men der kan du nok finde det med mindre du da har brugt en forkert kategori lige som nu. Det har har jo ikke meget med sex at gøre.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 16:47

Nu kender jeg ikke det oprindelige spørgsmål, men der er nok et par ting du skal tjekke i Outlook Express.
Du skal åbne Funktioner - Indstillinger.
Fanebladet Sikkerhed: Fjern markering i> Tillad ikke at vedhæftede filer der..............
Fanebladet læsning: Der må ikke være markering i> læs alle meddelelser som almindelig tekst.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-03-04 16:53

Mon ikke det er et problem med Jubii fremfor Outlook expres?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 16:53

Det er jo ikke Outlook der er problemet - det må jo være opsætningen hos Jubii.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 08-03-04 16:55

Hej BjarneD, tak for det,men det har jeg prøvet i går, og det var som det skulle være.
Va kan det så være

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 16:55

To sjæle en tanke
(det var da lidt sensuelt)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-04 16:58

Sådan finder du dine tidligere spørgsmål: I venste side under brugerservice i kandu klikker du på "Din historik" så kan du se og finde alle de spørgsmål du har stillet.

For at få et spørgsmål i den rigtige kategori klikker du på "Vis alle emner" når du så har valgt emne kan du stille dit spørgsmål.

Håber at det kan være en hjælp for dig, ellers læs "kom godt i gang"

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 16:58

Hvis du kan sende fra Incredimail til Outlook Express men ikke fra Jubii til Outlook Express, kan problemet kun ligge hos Jubii
Tjek igen - du må have lavet en fejl.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 08-03-04 16:59

Hej refi. det kan godt være, men er der så nogle der kender Jubii, så ville jeg blive glad også min kone.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 08-03-04 17:07

hej bentjuul.
Tak for hjælpen d r rat at der r nogen der kan sætte min på den rigtige plads

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 17:13

Der kan være flere muligheder.
Måske er billederne for store.
Måske lægger du billederne i brevet OG vedhæfter dem samtidig (så bliver de måske også for store)
Jeg kender ikke Jubii´s politik ang størrelse på postkasse - men det kunne jo tænkes din er fuld.
Som sagt tjek det godt af - fejlen kan kun være der.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 17:23

Svar her venner (der er flere point): http://www.kandu.dk/dk/spg/34953

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 09-03-04 11:09

Problemet ligger i Outlook! pga. den "mener" der er mulighed for virus! men mit foreslag lyder:

1. Start Outlook op...
2. Gå til Funktioner -> Indstillinger -> Sikkerhed...
3. Fjern fluebenet fra: "Tillad ikke, at vedhæftede filer, der muligvis kan indeholde virus.............."
4. Luk outlook og start det op igen! så dit problem løst!

PS: Sørg evt. for at du har et anti-virus-program installeret til at tjekke modtaget mail for virus! f.eks. Norton Antivirus...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 11:17

dscoop80>> et godt råd til dig, læs lige tråden før du kommer med dine indlæg for så vil du se at det er foreslået, afprøvet og afvist. Vis nu dine evner i spørgsmål hvor dine indlæg ikke lyder som plagiat hvilket det nok ikke er, men du er åbenbart for doven eller selvsikker til at læse det hele.
Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 11:29

Det er gennemgående..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 11:45

hmm..ja

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 09-03-04 17:10

Hej Better_Performance.
Tak for din hjælp i går, men jeg nåede at smutte inden jeg så dig det må du undskylde hvis du troede jeg ikke ville sige tak.
Hej igen.
Tak for alle de svar jeg har fået fra jer alle, men der er ik noget der har hjulpet ??????.
Nu må i ikke grine, jeg fik lige en fræk E-Mail med frække billeder og den prøvede jeg at sende OG den kunne jeg godt se alle billederne?????? spørg mig lige om jeg kan forstå det???? for det kan jeg ikke, så kan det heller ikke være Jubimail der er noget galdt med. Hvis i kan forstå det er ok med mig, så må i godt skrive det til mig.
PS: På forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 17:23

Et af de problemer der løser sig selv

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 09-03-04 17:59

Hej refi.
Ja det troede jeg oz, men jeg har lige sendt den sammen som i går, og den vil ikke frem lige som i går.

OG den hedder www.101jokes.dk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 18:09

Tja her kører den fint - meeeen den kører med popup - kan være det giver problemet ved videresendelse.
I så fald må det jo være hos dig.
Din Outlook vil måske ikke modtage den slags.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 18:13

Jeg havde opfattelsen af at det var alm. billeder du ikke kunne sende - men dette er jo noget helt andet når du forsøger at sende fra en side med popup.
Hvordan forsøger du at sende?

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 09-03-04 18:28

Hej refi.
Som jeg plejer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 18:30

Ja- for f....
Hvordan er det?