/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mystisk Nokia 6100??
Fra : ThomasEp
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 08-03-04 16:37

Jeg har været så "heldig" at bytte mig til en Nokia 6100. Den virker nu meget godt, det eneste problem der er med den er at jeg ikke kan ringe ud og der er ikke nogen der kan ringe til mig?!? Mystisk.. Ind- og udegående sms virker fint.. Hva kan der være galt der? Jeg kan sagtens sætte mit eget kort over i den, men det er ligesom om at den ikke rigtig fungere.. Jeg har prøvet med et Telia og så mit eget (Telmore) men det gør ikke den store forskel!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 16:47

Du har nok ikke været så "heldig" endda.
Bytteriet har vel en årsag.
Hvis den godtager kortet og finder senderen, må telefonen jo være defekt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 16:52

Eller også er det taletidskort der er lukket.

Kommentar
Fra : ThomasEp

Dato : 08-03-04 16:55

Det vil sige det ikke er noget med at den er låst til et andet selskab?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 17:01

Ikke hvis den finder senderen til dit kort.
Hvis den er låst beder den om en kode.

Kommentar
Fra : Fessor_na

Dato : 09-03-04 21:56

Hvad gør den hvis du ringer fra den, kommer der 3 klangstone?
Og hvad gør den hvis man ringer til den, optaget?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 10-03-04 13:13

Mit foreslag er klart a' du hurtigst muligt forsøger a' få byttet tilbage igen!!!