/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Post!!!
Fra : swarn
Vist : 372 gange
200 point
Dato : 08-03-04 15:49

Jeg bruger "Outlook Express" som postprogram,når jeg så modtager en mail, og markere den,for så måske at slette den,
så åbner den sig med det samme,hvor er det lige at man ændre det,for det er ret surt hvis der er virus i.
Jeg har prøvet indstillinger i OE og mappeindstillinger i XP men syntes ikke at der var noget jeg kan bruge,håber der er en der vil/kan fortælle mig noget om dette.
Mit system er: Win XP por.
Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 15:51

Virus ligger altid som en vedhæftet fil lad være med at åbne den men slet den med det samme ellers er det under indstillinger

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 15:53

Under læsning

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 08-03-04 15:54

indstillinger - Fanebladet sikkerhed - hak i tillad ikke at vedhæftede filer, der muligvis indeholder virus gemmes eller åbnes

Kommentar
Fra : guldknas

Dato : 08-03-04 15:54

Er det ikke fordi du har valgt at dine mapper i windows skal åbnes ved et enkelt tryk???

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-03-04 15:54

Har du indholdruden åben?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 210 point
Dato : 08-03-04 15:54

Vis - Layout, Fjern markering i Vis indholdsrude

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 15:56

Når du markerer mailen vil den vise dig teksten - den åbner ikke selv vedhæftede filer.
Bare slet den (også i slettede) så sker der ikke noget.
Selve mailen gør ingen skade sålænge du ikke klikker på noget.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-04 15:59

Brug shift/delete når du sletter den slags. Så er du sikker på skidtet bliver helt elimineret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 16:00

Det må man da hurtig hjælp.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 16:02

Husk evt at blokke sender - så kommer der ikke flere derfra.

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 08-03-04 16:31

Tak for svaret BjarneD.
Jeg takker og bukker.
Hilsen Swarn/Hvidovre

PS. er kandu.dk ikke meeeeeeeget langsom igen!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 16:35

Tænkte nok at det var lige det du ville vide.
Jo Kandu kører elendigt i øjeblikket, jeg blev faktisk hægtet af da jeg ville svare, men har lært at kopiere mit indlæg så jeg kan paste det ind når jeg kommer på igen.
Bjarne

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 08-03-04 21:14

Til BjarneD
Efter dit svar,satte "Vis - Layout, Fjern markering i Vis indholdsrude" virked det godtnok,men nu virker det ikke,hvad er der galt,håber på lidt hjælp,eller er der andre steder jeg skal gå ind og ændre noget???

Hilsen Swarn/Hvidovre