/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"På dybt vand"
Fra : rikkerix
Vist : 684 gange
300 point
Dato : 08-03-04 13:49

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med finde Shirley Maclaine´s selvbiografi "På Dybt Vand".
Den er på 2 stk. video kassetter af i alt 230 min. ( gerne med Danske undertekster )
Jeg har prøvet næsten alle videoforretninger på nettet. Alle meddeler at den ikke findes mere.
Så hvis der er en af jer der har et godt tip til hvor jeg kan købe den film, ville jeg blive meget glad.

Venlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 08-03-04 14:01

Hejsa..

Jeg er selv ejer af filmen.. Super god spirituel film!!!

Har skrevet i bunden på dette link, men det er hvor du kan leje filmen...
http://www.kandu.dk/dk/spg/23695

Hvis du vil købe den, kan det være at Video Netto, på Vesterbrogade i Kbh har den...

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-03-04 16:08
Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 09-03-04 10:22

Tak for tipsene - jeg prøver dem af og vender tilbage senere!

Venlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-04 16:01

Den kan købes her, men ikke med danske undertekster http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000031665

Originaltitlen er Out on a Limb

mvh ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-03-04 17:08

Hej rikkerix
Jeg kan se du har forhøjet point i dette spørgsmål, men du har åbenbart ikke fundet filmen endnu.
Du skulle åbne det samme spørgsmål under kategorien "Film" og sæt spørgsmålet til 1 point og henvis så til at point vil blive udbetalt via denne tråd. På den måde rammer du alle dem der abonnere på filmspørgsmål og er måske så heldig at du får det besvaret.

//bentjuul

Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 22-03-04 12:47

Hej Bentjuul

Tak for det gode tips - er hermed gjort!

Venlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-03-04 12:51

Rikke

Jeg tvivler på at du kan få den med danske undertekster. Jeg har søgt på nettet, men uden resultat.

mvh ans

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 22-03-04 13:03

Mit bedste bud er her. Men det er uden danske undertekster

http://www.best-video-price.co.uk/compare-video-price-code-B00004CP1Y.html

Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 23-03-04 08:16

Hej Sidal26

Nu har jeg prøvet at købe filmen et par gange eller mer', via dit link. Menm de vil ikke godkende min adresse.
Ærgeligt nok. Jeg kunne jo se at der var en til salg!

Venlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 23-03-04 08:31

Hvis du har oprettet dig som bruger på siden, så prøv at skrive til firmaet via email. Det kan være det kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-04 10:09

Hej Rikke

Du kan også prøve her http://video.reviewindex.co.uk/reviews_uk/B00004CP1Y.html

mvh ans

Kommentar
Fra : rikkerix

Dato : 23-03-04 10:14

Hej ans

Desværre henviser dit link til et af de andre link som jeg allerede har været igennem.

Venlig hilsen
Rikke

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:15

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 300 point
Dato : 25-08-04 08:10

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : rikkerix

Dato : 25-08-04 10:30

Tak for svaret pallebhansen.
Jeg havde glemt alt om mit spørgsmål. Jeg har nemlig fået svaret et andet sted og har uddelt point og lukket af der. Men nu kan jeg jo lukke af her også. For andre der gerne vil have svaret. Så kan filmen lejes i Aalborg hos "Boogard video film"

Kommentar
Fra : magic812

Dato : 24-10-08 19:20

Jeg har lige set den på Qxl, så hvis du stadig har interresse så kig forbi der...

http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=551176158&Catg=48189&ListingType=0&ListingSort=1&LanguageNr=0&PageNum=1

Den er vist lige sat til salg her den 24-10-08