/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det grimmeste danske ord?
Fra : IDEAN
Vist : 2527 gange
50 point
Dato : 08-03-04 12:31

Hvad er det grimmeste danske ord?
Personligt er jeg ikke stødt på noget grimmere eller mere irriterende end "pernittengryn". Det lyder sgu som noget morgenmad, en udsultet hund ikke engang gad at spise.

Har jeg ret, er det virkelig det grimmeste ord i det danske sprog, eller findes der noget værre endnu?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-03-04 12:34

IDEAN

aldrig hørt det ord men pernippengryn har jeg hørt,,

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 12:35

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-03-04 12:35

IDEAN

du skal nok spørge FRIDAFLIP så skal du bare se !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-03-04 12:36

Sunowich

bæ staves med L

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 12:39

Eller bland homoer Bærytter

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-03-04 12:46

Sunowich

og hvor ved du så det fra sunwitch fortæl fortæl !!!!!!!!!!!

per

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 60 point
Dato : 08-03-04 12:53

Jeg synes det grimmeste ord i dansk sprog er: klunker... det er dumt at sige, og virker bøvet....
prøv bare at sige det for dig selv en 3-4 gange - det lyder sgu da åndssvagt

eller halsedisse, besærkergang osv osv
der er nok mange andre ord, nogen mere pæne end andre.

Karina

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 08-03-04 12:53

Nydansk "fuck"

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 08-03-04 12:56

Hvad med en "pakkeløsning". Det er altid et ord der trikker mig...

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 08-03-04 12:59

Ordet Tissekone burde ikke eksistere.... Lyder ikke så lækkert

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 08-03-04 12:59

Til bibsamie:

perniPPengryn?? Hvor har du hørt det?

Tog lige en lille søgning på www.google.dk : fandt ca. 256 resultater på perniTTengryn og kun 2 på perniPPengryn.

IDEAN

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-03-04 13:00

Selvangivelse.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-03-04 13:05

Jeg mener det er moms og skat der er de grimmeste og værste ord i DK.

Mordex.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-03-04 13:39

gisele

tissekone lyder da bedre end kuss- fiss- fjam- eller du syntes måske at disse ord er helt iorden, hvordan ville du selv beskrive den der nede du ved.

per

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-04 13:51

"Skattefordele"

Modbydeligt ord !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 08-03-04 13:54

Kuss- er grimt. Men fiss- er helt ok når det er på det seksuelle plan. Virgina skulle man bare kalde det på Engelsk altså, istedet for tissekone...

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 08-03-04 14:01

gisele

jeg er helt enig. Læste engang at ordet "kuss-" stammer fra oldnordisk og betyder noget i stil med "ildelugtende mudderhul"......Hygiejnen var nok lidt ringere dengang

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 08-03-04 14:06

AAAAAAAD!!!

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 08-03-04 14:07

Det er vel ikke det ord mænd tænder på, når man taler om kvinders intime områder..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-04 14:11

Joke: Kusse var betegnelsen for en af kammeraternes Opel Corsa. Lille, rød og grim, men rar at køre frem og tilbage i!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-04 14:13

"Ædespalte" ..er nu heller ikke for kønt et synonym for mund

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-04 14:17

"Kræftbyld" ..lyder heller ikke rart !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 08-03-04 14:19

gisele

nu kan jeg kun tale for mig selv, når jeg siger nej, men der skal sgu nok være et par skøre kugler der finder det vanvittigt ophidsende *G*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 15:08

"Trusse fugter"

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 15:10

Skulle ha' været disse smileys

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 08-03-04 15:27

Jeg synes at Torsten er et ærgeligt navn til en mand!!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-03-04 15:33

Resterende skat, her er vi ovre i økonomien, det kan måske bruges i andre sammenhænge!!
Valde.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-03-04 16:24

fridaflip

hvem siger du fugter dine trus---

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 16:33

Kraft ædemig Ja sådan staves det jo ikke men det lyder sådan
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 17:05

Bibsamer var det ikke dig der lærte mig det der udtryk du ved Hi hi
Mvh Sune

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 08-03-04 17:09

´MISUNDELSE´ egentlig ikke et grimt ord, i sig selv, men følelserne i det, de er fæle.
mvh. halvdum

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-03-04 17:10

så så Sune det kommer jo ikke andre ved hvad VI laver

per

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 08-03-04 17:43

tja afhængig af om vi er i skatteverden, det seksuelle eller hvad ved jeg, så syntes jeg altså at kælling, møgso og luder er HÆSLIGE ord. Jeg kan simpelthen ikke sige luder. De andre ord kan jeg godt "sige" sådan hvis en dum kælling skærer mig af i en kryds (jeg er cyklist) men jeg råber det altså.

Ord som jeg har det svært med er farvel - det lyder ligesom noget med død - uha.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 08-03-04 18:33

slamfisse

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-03-04 19:29

bærme!!! Det er grimt!!!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 08-03-04 19:59

Det værste ord jeg kender er en betegnelse for en del af Danmarks befolkning "svært-integrerbar-kontanthjælpsmodtagerer" Dét er da bare, at sætte folk i bås, eller hva´???

Wilduhr

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 08-03-04 21:16

Jeg syntes kraftedermamer er det grimmeste ord. Men nok om det, ved i hvornår en kvinde er rigest; det er når hun tisser,for så har hun perler i skægget.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 21:37

Jeg syn også bemærkningen Alt andet end lige er forfærdelig Mvh Sune

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-03-04 22:24

SMATSO

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-03-04 22:26

jyttejo

hvad hvis hun har haft gang i sin ladyshaver.(hm hm)

per

Godkendelse af svar
Fra : IDEAN

Dato : 09-03-04 11:16

Tak for svaret Fnollerpige. Jeg ved ikke rigtigt om ordet irriterer mig så meget som pernittengryn, men det er hvertfald grimmere. og siger man det 3-4 gange efter hinanden, så hjælper det SLET ikke på det

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 09-03-04 20:16

bibsamie, jae, så kan hun være ret så fattig, men hvis hun læser dette, kan det jo være hun lader det vokse ud igen;