/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
bip ved afsending af sms?
Fra : SACA2
Vist : 637 gange
70 point
Dato : 27-04-02 11:35

Min nye nokia 3310 pipper ikke når jeg sender sms´r. Det gjorde den gamle nokia 5110.
Jeg er gået fra tdc til telia har det noget med det at gøre?
Jeg ville også gerne have den til at sende "rapport", så jeg kan se om modtageren har modtaget min sms.

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 27-04-02 13:17

Jamen det svar hjælper mig jo ikke et hak, for jeg kan ikke læse mig frem til hvordan. Jeg har instillet den til at bippe, men det gør det kun ved modtagelse af sms. Så hvordan indstiller jeg så telefonen korrekt.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 70 point
Dato : 27-04-02 13:48

SACA2 <SACA2.news@kandu.dk> tastede:
> Min nye nokia 3310 pipper ikke når jeg sender sms´r. Det gjorde den
> gamle nokia 5110.

Øøh?

> Jeg er gået fra tdc til telia har det noget med det at gøre?
> Jeg ville også gerne have den til at sende "rapport", så jeg kan se om
> modtageren har modtaget min sms.

Du skal slå funktionen Transmissionsrapporter til.
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html
-Leder du efter brugte fagbøger? Kig på www.pensum.dk

Godkendelse af svar
Fra : SACA2

Dato : 27-04-02 15:12

Tak for svaret Dennis Lange.Jeg prøver der.hv SaCa2

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 27-04-02 15:17

en bedre formulering vil næste gang hjælpe dig til at få et mere præcist svar

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 27-04-02 15:20

Og desuden skriver Dennis Lange intet om hvordan du gør, så jeg tror ikke helt du forstår det han skriver til dig....
Svaret er for dig ligeså ubrugeligt som det jeg skrev, efter at dømme efter hvad du skriver.
Du får ingengang en vejledning til hvordan du gør, bare at du skal slå transmissionsrapport til.... det er sguda ikke et svar....
Og når du så samtidig accepterer det som et svar er din argumentation da helt hen i vejret, men jeg er ligegald det er dine point der der går tabt til ingen verdens nytte.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-04-02 15:02

Har du ikke fået slået den fra? Prøv at kigge under lydindstillinger, der
burde den være.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

SACA2 <SACA2.news@kandu.dk> wrote in message
news:feuy8.6021$HZ2.462962@news000.worldonline.dk...
> Min nye nokia 3310 pipper ikke når jeg sender sms´r. Det gjorde den
> gamle nokia 5110.

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 28-04-02 02:05

Jeg er her ikke for at få poi´nt men for at få HJÆLP til at finde ud af min mobil. Jeg troede at jeg kunne buge den email adresse til hjælp, derfor godkendte jeg Dennis Langes svar. Men jeg er stadig lige vidt.
Under lydindstilninger står der intet om transmissionsrapport, der står "tone ved besked", og den ER sluttet til. Så jeg har stadig ikke fået svar på, hvordan jeg får min nokia 3310 til at bippe når jeg sender og skrive om modtageren har modtaget min bested.?
Kan nogen forklare mig hvordan ???

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 28-04-02 08:23

*rotflmao*