/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Timberlake *LOL*
Fra : ram2
Vist : 544 gange
4 point
Dato : 08-03-04 10:53

Efter at have været Kandubruger siden den 6 marts 2004 har Timberlake konstrueret 15 hjernedøde tips og besv. 3 sp. Tipsene til stor irritation af den gl. garde af brokrøve på Kandu.

Jeg troede i starten, at den gode Timberlake var dummere end krydsfinér, men må med hans/ hendes sidste tip "Opmærksomhed", herunder citeret, konstatere at Timberlake har en sublim forrm for humor. Godt gået Timberlake.

Jeg har dig dog mistænkt for, at være en "gl. bruger" med nyt ansigt, men pyt med det -det er der jo så mange der er.

Netop Timberlakes fokusering på visse Kandubrugeres diskussion, om hvem der skal smides ud eller ej, er hylende morsom. Det er endnu ikke gået op for disse narhatte, at det udelukkende, ene og alene, og suverænt er KANDU ADM. der styrer dette.

Hold kæft det er morsomt. Velkomme i humørklubben Timberlake

[citat]
Mange enslydende tip afgivet af samme person umiddelbart efter hinanden, kommer let til at ligne pointrytteri, med fare for at starte et rivegilde om vedkommende skal smides ud eller det der er værre.

Hvis man vil undgå det, er det jo let at samle alle disse tip, i et enkelt tip.

Det både nemmere, hurtigere og mere overskueligt.
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-04 11:05

...øhhh, er pågældende tip ikke netop en konstatering af hvor fjoget man har båret sig ad?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 11:10

>3773

Jo det kunne det være, men jeg hælder til den anskuelse, at Timberlake tager godt og grundigt pis på det pæne borgerskab, at den gode Timberlake er en "spasmager" af format, hvilket du jo ved, jeg holder meget af

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-04 11:14

Johh, det ligner da godt nok et replika af en eller anden slags.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-04 11:19

Checkede lige de der tips. De klart på niveau med et par ubenævnte kandu'er. Very funny! Ret klart at træ-fidusen er en der åbenbart kender kandu.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-03-04 11:20

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 11:23

>3773

Ja ik??? But whoooooooooo??????

>Mordex
Fed kommentar

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-04 11:29

Tja ud fra tips'enes karakter kan man jo gætte. Men der er en eller anden undertone i den her.

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 08-03-04 11:35

>Ram2

Gider du lige - Du er fan... den største provo - det er sgu da dig selv der kører det ræs, og leger Timberlake - tror du ikke vi kan kende din stil

Nu mangler vi bare at din gode veninde, den skumbananfødte Venus, som du siger du elsker, kommer på banen og laver mere ged i den

Men det er OK - Der har edderbrodere mig været kedeligt på Kandu de sidste mange dage.

Hygge... Yosé

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 11:52

>Yosé

Dine insinueringerr er ganske upassende, og hvis du ikke stopper dem øjeblikkelig, klager jeg over dig til Kandu Adm. hvorefter du blir'smidt ud.

Og det med den "Skumbananfødte Venus", jeg formoder det er Frida du mener, er ganske vist rigtigt, men kommer ikke dig ved

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-04 12:00

->Yose, prøv at kigge på indlæggende. Jeg vil tro Ram's fingre ville brække, hvis han skulle overføre det skrevne via et tastatur. Men al respekt for Ram, måske er han i stand til bevidst at skrive "forkert", så man ved selvfølgelig aldrig. Jeg er tidligere gået i diverse fælder med dobbeltprofiler og andet godt.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 12:37

>ram2

Dit indlæg om >Timberlakes
Citat
Netop Timberlakes fokusering på visse Kandubrugeres diskussion, om hvem der skal smides ud eller ej, er hylende morsom. Det er endnu ikke gået op for disse narhatte, at det udelukkende, ene og alene, og suverænt er KANDU ADM. der styrer dette.

Dit indlæg om Yose

Dine insinueringerr er ganske upassende, og hvis du ikke stopper dem øjeblikkelig, klager jeg over dig til Kandu Adm. hvorefter du blir'smidt ud.
[citat]

Skal jeg grine eller græde

Nu er du jo ikke bedre selv, når du kommer med den udtalelse.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 12:40

Jeg vælger at græde over mig selv. Der er vist smuttet et citat.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-04 12:59

Yose -> Selvfølgelig har her været kedeligt. Jeg har jo ikke haft tid ..og ram2 den største provo? Dét må da være før ram2 gik på skrump

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-04 13:00

Timberlake er antagelig "ikke helt ny". Skriver i med stort (I), i en anden tråd. Der er lidt flimmer med en og et.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 13:02

Er ram2 gået på skrump?, det kan han ikke være bekendt, så vejer jeg måske igen mere end ham.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 13:09

Her er en af de seneste fra tømmersøen >>Hej I to søde!
J vil lige høre, hvilken klasse går I på med hensyn til niveau...<< ( http://www.kandu.dk/dk/spg/35059 )
Sandelig en person med mange talenter, der færdes hjemmevant på Kandu trods forsøg på både at spille ny og dum.
Facaden er krakeleret, men der kommer ind imellem nogle skældsord der slet ikke har RAM"'s format. Jeg har en anden mistænkt, som også har tid til at sidde ved computeren i dagtimerne
Man bør give Ram2 en undskyldning så bekeden har han vist aldrig opført sig han er en meget større ord ekvilibrist end den nye spiller på banen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-03-04 13:15

Lyder rigtigt Bjarne. Træ-fidusen skriver sjovt. SMS sprog eller ringe stavning, sammen med store I'er ser mystisk ud. Umiddelbart ikke særlig Ram'sk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-04 13:24

BjarneD -> Vil du indvige os andre i, hvem du har i tankerne?

Citat
Jeg har en anden mistænkt..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 13:53

Molo>> Det ville være uanstændigt at nævne noget som kun er en tanke, men det er i hvert fald ikke dig for hvis du ville tage r.... på borgerskabet ville du gøre det mere elegant.
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-04 14:06

Tak for tilliden BjarneD

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 14:41

Nu ved jeg godt, at der sidder et par kandubrugere eller tre - og synes det hele er noget så forfærdeligt. Det gør mig selvfølgelig ondt på deres vegne, da det jo rigtigt nok er ganske rædsomt, at Timberlake (den frække knægt)
ikke kan få ind i sin tomme tykke hjerneskalskal, at han dælme bare skal lære, at opføre sig ordentligt her på Kandu

Alligevel indrømmer jeg, at jeg morer mig helt af helvede til over selvsamme Timberlakes evne til at bringe "borgerskabets" pis i kog - over noget så latterligt som superpoint

I Guder, hvor er det morsomt*GG* - og jeg håber inderligt, at der kommer flere brugere på Kandu som netop ham Timberlake...
Om ikke andet, så giver det da anledning til, at selv ældre omgængelige herrer har noget at brokke sig over ---->SUPERPOINT

Desuden ved jeg godt, hvem Timberlake er - men jeg sir' det ikke*LOL*

Frida....(den skumbananfødte Venus)*GGGG*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 14:57

>Frida.
Når nu du skriver at du er så ligeglad med superpoint, (som jeg i øvrigt selv er), forstår jeg ikke at du og Ram2 så bliver ved med at dele point.

Du havde bl.a. lejligheden til at give andre pointene (der går mere op i dem) ved dit indslag om kyllingeretter.

Det er ikke grundet forargelse, det ved du, for jeg har da selv fået point på den måde, men det er blot din begrundelse der mangler. Der er ingen logik i det.

Hvis I så i det mindste delte dem ud til de mere pointhungrende kunne jeg forstå det.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 15:04

*LOL* Jo der er logik...du forstår den bare ikke kære ellebye

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 15:08

Jamen så forklar mig logikken. Du spiller for nemt om det ved dit svar.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 15:13

Hvis vi nu målte succes i brugbare kommentarer så vil Fridaflip i egne øjne nok være den sikre vinder, men hvis vi målte det i svar der hjalp spørgere med reelle problemer ville situationen være en anden.
Den der med at skrive at du VED hvem det er er da let nok. Jeg kunne gøre det samme og så ville det kun være den/dem der reelt ved det der ville vi´de hvem der er fuld af løgn og det er jo lidt billigt.
Man kunne jo også begynde at genere tømmersøen og andre provokatører og kunne sagtens ødelægge fornøjelsen for dem, men hvem vil det gå ud over, sikkert dem der regner med at kunne få seriøs hjælp. Skal vi trampe på dem for at dyrke vores eget ego? Jeg kan godt more mig over jer, men det er synd for for sagesløse sopørgere når det foregår alle andre steder end i denne kategori.
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-04 15:13

Altså.. er der nogen problemer med point? Gi' dem bare til mig, så jeg kan afvise dem

..hum bum bummelum .......... jeg har stadig flere end ram2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-04 15:22

Nu vil jeg foretage mig noget fornuftigt. Cykle en tur ud at kigge på akvariefisk : Perlegouramii
(Trichogaster leeri), kampfisk (Betta splendens) og kuhlii ål (Pangio kuhlii).

Yuddeløj.. </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 15:30

>Bjarne D

Om man siger "jeg har en anden mistænkt" -eller - "Jeg ved hvem det er, men sir' det ikke".....er der vist ikke den store forskel på la' nu vær' med at gøre dig selv bedre end du i virkeligheden er!! - Og selvfølgelig er mine svar ude i de seriøse grupper ligeså brugbare som dine.....At du og andre ikke bryder jer om point i smalltalk er en helt anden snak - men jeg indrømmer gerne, at jeg elsker at forarge jer - og I elsker at blive forarget - så man kan vel sige, at vi tilgodeser hinandens behov*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 15:35

>Molo

Hvis du stadig har flere point end Ram, så må jeg hellere skynde mig at stikke ham et par portioner i kategorien smalltalk, mens det endnu kan lade sig gøre

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 15:44

Fridaflip som sædvanlig er du sikker på at vide hvad vi andre føler og tænker og ganske som du ikke ved hvem jeg er så ved jeg ikke hvem du er så det er vist noget hypotetisk det hele.
Jeg morer mig for selvfølgelig aner jeg ikke hvem det er for jeg er trods alt relativ ny her på Kandu, men jeg har dog fundet ud af hvordan man får dig til at komme op på dupperne, men du må dog indrømme at jeg er rimeligt høflig når jeg gør det. Jeg gør mig ikke specielt bedre end andre, men jeg vil dog ikke beskyldes for at tage fusen på spørgerne og det gør den nye funnyman jo (det er måske en fyr for det er sikkert Justin der har inspireret til det nick).
Jeg har dig mistænkt for at være et menneske der er meget vred over et eller andet og derfor vil lade denne vrede gå ud over "borgerskabet", der dog er i stand til at formidle andet end pjank og uforskammetheder, og jeg vil derfor ikke svare dig på samme måde som du svarer andre da jeg dybest set har lidt medlidenhed med dig.
Mvh.
Bjarne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 16:02

>BjarneD

Citat
Fridaflip som sædvanlig er du sikker på at vide hvad vi andre føler og tænker og ganske som du ikke ved hvem jeg er så ved jeg ikke hvem du er så det er vist noget hypotetisk det hele.

Citat
Jeg har dig mistænkt for at være et menneske der er meget vred over et eller andet og derfor vil lade denne vrede gå ud over "borgerskabet", der dog er i stand til at formidle andet end pjank og uforskammetheder, og jeg vil derfor ikke svare dig på samme måde som du svarer andre da jeg dybest set har lidt medlidenhed med dig.

Hvordan synes du selv dine udtalelser ser ud - når jeg nu piller
dem lidt fra hinanden? Er det en hypotetisk medlidenhed du har med mig - eller er din mistanke noget du tror der holder vand?

Og den med at få mig på dupperne*LOL* ork ja Bjarne det er såmænd ikke så svært -i hvert fald ikke sværere end det er at få dig til det samme

Desværre kører kandu her hos mig som en "brækket arm"...så nu får du lidt fred for den hæslige Frida, med det forfærdelige sprog*GG*

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 16:08

Du danser fint i min takt fridaflip og så er spørgsmålet jo hvem der morer sig bedst

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-04 16:20

Nå nå! Jeg vil da hellere sige at fridaflip er opmærksomhedssøgende Det værste man kunne gøre med hende er at ignorere hende, men det ville da være synd for underholdningsværdien på Kandu! Lad dog barnet!! Hun er jo et sødt lille pus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 16:28

Jubiii se nu der.....Nu kom Bigbrother jo*GG*
Tedd (moralens vogter) "always watching"......Er det nu man skal spørge Jer, hvorfor hulen I har så svært ved at ignorere mig? *ROTFL*

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-04 16:33

Godt at se dig igen Fridaflip, jeg har savnet dig såmæn!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-03-04 16:40

Jeg er faldet bag om af dansen.. kan man ikke liiige få et tip om hvor man finder de famøse udtalelser fra træ-drengens side?

mvh Christina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 16:59

Skal vi ikke snart snakke om noget helt andet...det er ved at være lidt kedeligt.

Er der nogen der ved om Ipren hjælper på kærestesoger

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 17:07

>Tedd.

Tedd din glatnakkede spidsborger... Skulle du lige med på en kigger? Fandt du lige noget, som du lunne blive forarget over??

Du kan sgu da ikke ignorere Frida... du elsker når hun med sædvanlig skarp og rammmende kommentarer skærer DET ud i pap, som de fleste ikke ser, incl dig

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 17:14

>Frida.

Hvem har kæreste sorger?? Har du?? Hvis det er ham fjolset du kærester med, som gør dig ondt, så bare sig til - Jeg kender nogle gutter fra Esbjerg, som kan gi' ham fiskerbøllebank.

Eller endnu bedre.. FYR idioten og nap mig... Jeg er go Believe me

Ram (buk)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-04 18:10

Nånå! Glatnakkede spidsborger! Der er nu noget Kaptain Haddock over dig Ram!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 20:19

Hold kæft det kører (not) her på kandu. Gu' ve' om de pønser på noget*LOL*

Er du her Ram?? - det ser ud til vi igen har en tråd helt for os selv
"De Gode" og "De Onde" er skredet.....så det ser ud til, at De Grusomme" (os) må klare os på egen hånd

Så du lige ham BjarneDrengen igenigen kom med en selvmodsigelse*LOL*
Citat
Det ville være uanstændigt at nævne noget som kun er en tanke

Jeg fatter simpelthen ikke, at det kan være så svært at huske, hvad man selv har skrevet...og så endda i samme tråd

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 20:29

Det er godt nok lang tid siden jeg er blevet kaldt dreng og hvad er problemet så skal jeg gerne skære det ud i pap så vi kan tage en tango igen

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 20:42

Du er for nem Bjarne*LOL* Og jeg gider ikke danse med dig

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 20:50

Det kan jeg godt forstå for du får bare ømme tæer.
Hvis jeg nu lod være med at reagere så ville du jo bare skrive at alle var skræmt væk eller sådan noget og det morsomme er, at det faktisk er dig der er den nemme og jeg har stadig ondt af at du så gerne vil have denne form for opmærksomhed. Nå men pyt du er anonym, jeg er anonym (bortset fra et ægte fornavn) og næsten alle andre er anonyme så hvad betyder det. Ingenting. (giv mig så en salve som jeg undtagelsesvis vil lade stå ubesvaret så vi alle kan koncentrere os om aftenkaffen)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 20:57

>BjarneD

Hvorfor får Frida ømme tæer?? Danser du lige så dårligt i virkeligheden, som du tydeligvis gør her på Kandu??

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 21:19

Sad lige og kiggede hele tråden igennem. Når det kommer til stykket, virker I Frida og Ram2 jo helt menneskelige.

ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 21:27

ja, Ram2 det gør jeg og er det ikke imponerende så godt jeg klarer mig på trods af det. Selv du har villet forære mig ufortjente point, jamen er livet ikke herligt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 21:32

Kan I for øvrigt huske Danlampe, en jævn blanding af dårligt sprog og næsten korrekt. Ham er jeg blevet mindet om de sidste dage, hvorfor mon?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 21:34

Jamen BjarneD, så er vi jo 4 og ikke 2 på tråden (endnu).

>Frida, jeg ser til min store overraskelse, at du endnu ikke har prøvet at give mig en forklaring på jeres logik.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 21:37

Så nu er vi 4 "grusomme" tilbage.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 21:40

Skumle alle til hobe

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 22:20

Du godeste ellebye, hvor er du dog langsomt opfattende
Logikken i mit og Rams pointbytteri er sgu da tydelig for enhver. Hver gang vi bytter point - dukker de selvsamme hoveder op med deres forargelse og det til trods for, at det endnu er tilladt at give hinanden point i kategorien smalltalk....Det sjoveste er (synes jeg) at disse forargede kandubrugere efter eget udsagn ikke selv forfalder til noget der bare minder om noget "useriøst" men for enhver pris gerne vil opfattes som seriøse brugere......Hvis ikke dette lugter af bæ......så er der sgu ikke noget der lugter af bæ.....ikke en gang Dina's efterladenskaber

Og ja ellebye....jeg er skruphamrende ligeglad med point.....Faktisk aner jeg i skrivende stund ikke hvor mange superpoint jeg har på kontoen, men jeg er sikker på, at BjarneDrengen og "storebror" Tedd har styr på det

Nu har du logikken på plads - jeg gør det for at tilgodese visse brugers behov for forargelse - og ikke for at vinde en skide brødrister til et par 100 kr.....

Puh ha ellebye...alt det her kunne du læse allerede i min kommentar 08-03-04 15:30, men for DIN skyld gjorde jeg mere umage denne gang

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 22:24

>Ellebye.

Fik du fat i det, ellers spørger du bare igen

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 22:29

En dreng på 53 år og den lidt ældre Ellebye har vist humor nok til det meste, men det er da ikke morsomt når man svælger i fækalier, det har vi været for gamle til længe.
Ram2 en ting må man sige du er nem at kalde på, meget stabil kan man sige

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 22:32

Du skal have mange tak Frida. Somme tider roterer den lidt langsomt i hovedet på mig, og ikke for en undskyldning, så har min nakke lige i dag haft det sådan, at har måtte bede min kone blive hjemme netop for Dina's skyld.

Vil du ikke have en dårlig nakke??, der følger 1/2 mio. kr. med??

Efter min tilskadekomst har jeg fundet ud af. at der er større værdier i tilværelsen, blot ærgerligt at der skal noget sådant til, før det går op for een.

Og Dina, ja hun blot vokser og vokser og er absolut ikke en "skødehund" mere.
Men hvor bliver man dog glad for sådan et lille "bæst".

Men en brødrister til 100 kr., ja må jeg se, dem kan jeg pt. købe 7.750 stk af.

Ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 22:38

Jo, nok er jeg blevet millionær af at komme til skade, men hvor ville jeg gerne bytte dem alle for et bedre helbred.

ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 22:42

Fuldt forståligt Ellebye.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-04 22:51

Næh Frida! Du gør alt for at provokere bare for provokationens skyld! Og lige sådan gør Ram! Og så naturligvis fordi I begge lider af et sygeligt prepubertetsopmærksomhedssyndrom! Personligt tror jeg I lider af manglende pottetræning! , så I har det bedst med at forsøge at ramme andre folk med jeres egen afføring! Men underholdende er I da, og jeg får da tit et stille grin over jer!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 23:04

Prepubertetsopmærksomhedssyndrom, den glæder jeg mig til at tiltale på.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 23:23

>BjarneD

Hvis du hentyder til at Ram kommenterer på mit indlæg, og du tror han gør det fordi jeg ikke kan klare mig overfor Jer store stygge drenge - så tror du fejl. Jeg synes det går helt godt....Desuden kan jeg se, at "bigbrother" Tedd er ligeså nem at lokke frem - så han må siges at være ligeså stabil som Ram....

Det er muligt I begge foretrækker ord som Fækalier, eskrementer, puha, og afføring, frem for mit bæ - men det gør jer ikke finere i mine øjne

Og hvad fanden er der galt i, at være opmærksomhedssøgende?? Jeg vil da til hver en tid hellere være synlig...end ende som jer....I lever jo efter janteloven - og den kan jeg bestemt ikke lide. Jeg ved at jeg er noget særligt...og ved I hva' ??det synes I osse - Bare det at I gider sidde her og fortælle mig at jeg tager fejl - bekræfter mig jo blot i min egen selvopfattelse*ROTFL*

Godnat de Herrer
Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-03-04 23:26

Det var da mærkeligt så stille der blev.

Der kræves jo også lidt tid til at dechifrere et sådan langt ord.

Nå, men hvis ikke Ram2 har lukket spørgsmålet inden i morgen, ønskes alle en god nats søvn.

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-04 23:28

Sov godt Frida pige!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 23:34

Ja sov godt og vær frisk til en ny kamp mod det du nu har udnævnt os til at være

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-03-04 08:22

>Timberlake

Jeg ved at du sidder derude et sted og klasker dig på lårene af grin, og det er dig velundt og fuldt forståeligt. Men kom nu lige på banen i denne tråd, så forhøjer jeg den til 500 point, for at glæde det forargede borgerskab.

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 08:55

>Ram
God morgen, frisk på en ny dag??

Kom med en liste over de DU tror bliver forargede.
Jeg selv barsler med en liste over de som har udtalt, at de er ligeglade med point.

Men jeg gad da gerne vide hvem denne person er. Frida skriver jo hun ved det.

Skægt nok når du skrive borgerskab, kommer det til at minde mig om Dan Turell, som boede på den "forkerte" side af Vangedevej, nemlig med udsigt til "Borgerskabet", som er et ord han tit har brugt. Pusidt nok, er vi ikke kun fra samme årstal, men også fra samme kvarter i Vangede.

Hvis der var nogen der forargede borgerskabet, så var det ham.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 10:11

Sig mig, er tråden her ved at gå i stå??

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 10:58

Næh....det tror jeg da ikke - vil du da gerne lege lidt ellebye?

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 11:08

*LOL* Ja det vil du da vist. Så lige, at du og 3773 sladrer lidt i en anden tråd
Hvorfor bringer du ikke dit link ind i denne tråd.
Tror sgu Ram vil synes det er mere anstændigt

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 13:07

Jamen Frida så bringer jeg dette tip :

http://www.kandu.dk/dk/tip/6935

Hvad tror du teamet vil sige til det?

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 13:10

I øvrigt har jeg også fundet ud af hvem >Timberlake er.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 13:21

Fakta eller gæt?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 13:21

Ja du tror vel - fjols som du er, at Timberlake er mig
Det tip er ikke mit....og jeg tror teamet griner lidt. Det er jo lagt ud i smalltalk.
Sjovt i grunden, at det fik 4 stjerner*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 13:42

Nej Frida, det tip er ikke dit, men at teamet er dumt mistænker jeg dem bestemt ikke for at være. OG hvis der skulle være nogen der skriver til dem både om det tip, samt om de personer der har forladt Kandu, og på hvilket grundlag, så får vi se hvem der ler højest.

Og lige sluttelig, hvad får dig til at tro, at jeg tror du er Timberlake ??

ellebye

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 13:50

Det lyder helt "briansk", jvf tidligere tråde, hvor pinnocchio, fridaflip mv deltog lystigt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 13:58

jeg har nu også den ramme og bædamen mistænkt for at more sig kosteligt hver gang en borgerlig (læs seriøs bruger) forlader Kandu i vrede, meen så let går det ikke

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-03-04 14:02

>Ellebye.

Da du alligevel for det meste skal ha det hele 2 gange eller mere, så smider osse lige min kommentar til dig her i denne tråd - Så er der svagt begundet mistanke om at du fatter budskabet

Jeg er stum af forundring. Godt nok har jeg bemærket at din korttidshukommelse ikke er optimal, og at dine holdninger svinger rundt, endda i samme tråd, afhængig af, hvilken referencegruppe du ønsker at blive slået i hartkorn med. Når du nu i denne tråd påstår, at både Fridaflip og jeg kan fjernes fra "banen" hvis blot een skriver til Kandu og klager over det link du angiver vedr. mit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6935 - så er din idioti åbenlys for enhver.

Hvordan havde du dog forestillet dig, at Fridaflip skulle kunne stilles til regnskab for noget jeg skriver??. Samtidig fornemmer jeg, at du komplet, som så mange andre, overser at det stadig suverænt er Kandu, der styrer hvem der skal være på boardet som bruger. Hvad du måske heller ikke har fantasi til at forestille dig er, at det tidligere har været brugt, at logge på fra en anden IP adresse. Så Kandu står øjensynlig magtesløs, som deres system fungerer pt. med hensyn til at udelukke brugere.

Personligt tror jeg ikke, at Kandu har intentioner om at udelukke hverken Fridaflip eller mig. Så var det nok sket for længe siden. Men lad det komme an på en prøve - Du kan som "Lakskoen" skrive til Kandu Adm. og bøvse og klage de "retfærdiges" harme ude over deres skærm. Jeg er kold

KLAG for fanden Ellebye - Jeg har ikke tid til at skære det ud i pap for dig - De fleste andre kan forstå en skreven kommentar, men du skal hver gang have det tyndskiveskåret, så LIX plasker ned på et tal der ligger under Anders And.

Og et godt råd til dig.... "Prøv at forstå begreberne sarkasme og ironi" - og læs lidt mellem linjerne - Så vil en hel ny verden åbne sig for dig, og du vil forstå meget mere. (første gang)

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 14:12

du forstår åbenbart kun din egen ironi Ramses

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-03-04 14:13

Lad nu stakkels Ram og Frida være! Ligesom der skal være plads til landsbytosserne INR, skal der jo osse være plads til Kandu tosser herinde!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 14:30

Hedder det IRL?
Og Bjarne - hvem har givet dig lov til at kalde Ram2 for Ramses

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-03-04 14:34

>Timberlake

Timberlake for sat... Kom nu frem, så jeg kan gi' dig point og få denne tråd lukket inden Ellebye lukker mig ude fra Kandu Pivvvvvvvvv

>Tedd
Tak for supporten. Det varmer når en begavet, stærk, retlinet person - en moralens og anstændighedens sande vogter, vil tage de små svage under sine vinger - Men lige for at præcisere det, så har jeg ikke brug for DIN beskyttelse, og jeg tror heller ikike Fridaflip har.

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-03-04 14:36

Troede du forstod begreberne sarkasme og ironi og kunne læse mellem linjerne Ram?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 14:38

...siden hvornår har jeg skullet spørge kandutosser om hvad jeg må og ikke må ?(kan i lide jeres egen uforsonlige tone)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 14:42

Desuden vil I kede jer til døde, hvis det lykkedes ellebye
at få Ram og jeg smidt af boardet

I kan jo ikke lade være med hele tiden at holde øje med os - og det må siges at jeg i mit tidligere indlæg ramte plet, da jeg skrev, at nogle elsker at forarges. Hvor er I sjove*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 14:45

klichéer klichéer

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 4 point
Dato : 09-03-04 15:43

Jeg har ingen intentioner om af melde nogen for noget, det morer jeg mig for godt til.

Det lader jeg andre om, som Ram2 skrev tidligere:

Citat
Dine insinueringerr er ganske upassende, og hvis du ikke stopper dem øjeblikkelig, klager jeg over dig til Kandu Adm. hvorefter du blir'smidt ud.

Morelen heri ?, "Man skal ikke kaste med sten, hvis man selv bor i et glashus".

Så noget kan da få den ellers så rolige Ram op af stolen.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 15:51

Men der måske forskel på hvem der klager ?????????

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 15:57

Nu er du så meget til grin, at jeg næsten får ondt af dig ellebye

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 16:03

..den holder ikke flipper Ellebye brugte præcis din metode med at dissekere indlægget og tage tingene ud som en "bedre" sladderjounalist. Jeg kan næsten ikke ramme tastaturet af bare grin

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 16:18

Her er også lidt af grine af:

Når spørgsmåler er til Ram2, ja, så svarer Fridaflip
Når spørgsmålet er til Frida, ja, så svarer Ram2.

Ondt af mig, næh, det behøver du ikke, jeg har ondt nok af mig selv.

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-03-04 16:22

Det jo den rene symbiose! nogle elsker at forarges, andre elsker at forarge! Nah tror du læser lidt for meget Ekstrabladet eller Se&hør Frida pige Jeg blir da ikke forarget over din opførsel her inde! Det der undrer mig er at du og Ram bliver ved i samme spor! At jo flere der kritiserer jeres opførsel, jo mere extreme forsøger I at opføre jer! Det jeg har pointeret flere gange, det er at hvis I opfører jer sådan IRL, så står I da hurtigt venneløse og forladte tilbage! Hvorfor forsøger I at "punke" Kandu, når det egentligt er så åbentlyst at I holder af at være her? Det er da at skære den gren over som I sidder på, eller hvad? Man kan da sagtens være morsom, ironisk, sarkastisk og deltage i smalltalk, uden det absolut drejer sig om at svine med-Kanduer til, eller opfordre til at ødelægge pointsystem, og gud ved hvad ellers? Det virker som I har en eller anden kortslutning! Du må da gerne kalde mig borgerdyr, og Bigbrother eller andet, hvis du får orgasme ved det, men du stempler jo egentlig bare dig selv, ved at forsøge at stemple andre! I virker lidt som de stakler, der skærer i sig selv, fordi de så kan kontrollere smerten inden i sig selv!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 16:26

Ehheem*LOL*

Desværre er det ikke op til mig, at gøre jer kede af jeres fejltagelse,
men jeg ved (modsat Jer), at Ram ligger inde med hele joken....

Om han vil afsløre det, er selvfølgelig op til ham - det er ikke mit bord,
men jeg kan love Jer, at jeg med garanti griner både højere -
og i længere tid end I overhovedet kan forestille jer

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 16:37

Du bruger jo den Ramme som børn bruger deres far - min far er stærkere end din far - her er det bare min far er meget grimmere end din
Hvad tror sådan et par opkomlinge, at de kan gøre os - det er da de stakkels spørgere der bliver generet, for de har jo ikke deltaget i denne og andre smalltalk så de ved hvad der foregår.

Flipper du skulle nu overlade lidt mere af den her svinen til til den Ramme for hans ondskabsfuldheder og jo trods alt væsentligt mere begavde end dine

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 16:49

Der er da ingen grund til at "afsløre" noget, uanset hvad så morer vi os da stadig.
Næ, jeres oprindelige plan gik i vasken, at I troede vi alle ville forlade denne tråd og lade være med at "sige jer imod", her forregnede I jer begge.

Og Ram, hvor er han blevet af ???, han sidder måske og skriver til kandu-teamet, at der er nogen der tør sige jer imod.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-03-04 17:32

Men jeg håber da Frida bliver glad for de 500 point, hun får når Ram kommer ind og siger det er ham der er Timberlake

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 17:40

*LOL* jeg skal lige lave lidt mad,
men jeg skal nok komme tilbage og lege med jer

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 17:55

Rotten er ude af sit hul så mon ikke den stikker sit grimme fjæs frem her og æder lidt af den gift vi har lagt

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 18:20

Lille Bjarnemand

Det er sgu da morsomt (læs tragisk) , at du efter at have realiseret at du ikke kommer nogen steder med Ram, kaster dig over mig, fordi du tror jeg er ”nemmere” at tumle. Symptomatisk for en vatpik, at kaste sig over én man tror man kan klare....

Lær dig dette med det samme bette mand – Min "ondskabsfulde begavelse" rækker rigeligt til at tumle småtkørende, dysfunktionerede, hukommelsessvækkede brokrøve, halv og helidioter, samt andre skvaldernosser, der er både større og bedre begavede end du er. Det er i sig selv ikke specielt flatterende for mig, at bruge dig som målestok for min formåen., men hva pokker, det er jo bare dig der skal lære af det, så det går. Du skal bare fortsætte dine små vomitusser – de generer ikke mig – Ok de lugter lidt, men det er der jo så meget der gør. Du er til grin lille BjarneD – indse det.....

Og for at spare lidt på antallet af indlæg, så lad mig i samme åndedrag fortælle dig tedd, at hvis der blev givet karakter for dårlig begavelse, så ville du få et rent 13 tal. Din evne til at formulere dig, eller rettere sagt mangel på samme, gør at du bør afholde dig fra at komme med indlæg i tråde der som denne overstiger dine evner. Gjorde du det, ville ingen bemærke hvor småt kørende du er. At du mener jeg stimulerer mit intellekt med Se & Hør, skyldes formentlig, at du ikke kender andre tidsskrifter du kan henvise til. Men lad mig fortælle dig, at hvis du havde stået lidt længere fremme i køen, da Vor Herre delte hjerner ud, så ville du måske ha’ fået én, som havde gjort det muligt for dig, at tilegne dig stof og viden, der ligger astronomiske enheder fra dit aktuelle niveau. Men tør øjnene tedd – der er flere på dit niveau, og I kan da godt more jer alligevel, hvis I holder sammen

Kan I bedre lide denne uforsonlige tone? så skal i fremover henvende Jer til Ram....Min mor har nemlig lært mig, at sådan taler man ikke....

Åhh Herre Gud...ham ellebye spørger igen om noget dumt -
og jeg gider simpelthen ikke svare*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 19:08

Nå du kunne ikke lide din egen opskrift

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 19:16

Jamen Frida, jeg mindes da ikke jeg har spurgt dig noget på det sidste.

Så jeg forstår ikke rigtig jeg kan spørge om noget dumt.

Jeg er dog dybt imponeret over dit ordforråd. Det er sjældent jeg i en tråd som denne, er blevet præsenteret for så mange fremmedord.

Men prøv at læse samtlige af mine indlæg igennem, og du vil ikke finde et eneste ukvemsord fra min side. Personligt mener jeg godt man kan diskuttere uden at bruge mange af de verber der kommer frem her i indlæggene.

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-03-04 19:20

>Timberlake

Nu skal du altså få fingeren ud, for jeg orker ikke at høre på den samling lallende og sløjfekørende ekkolali-idioter mere.

Hvis du ikke melder dig inden kl. 20 d.d. så gir jeg point til en anden.

Kan I gætte til hvem?????

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 19:23

får man point for rigtigt gæt

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 19:24

>Ram2
Hvor mange gæt får vi ????

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-03-04 19:26

Men dog søde Frida! Har du nu taget et quick Kaptajn Haddock kursus over Messenger? Hvorfor har du dog brug for den krykke til Ram! Vi er jo alle godt klar over, at der findes en sød lille sårbår pige inde i dig Er det det intensive pottetræningsprogram der er slået fejl igen? Jeg har hørt der osse findes Pampers til dig, så fortvivl ikke, men bare klø på!
P.S. Håber maden smagte godt!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 19:30

med den galde der bliver udgydt kan det vist være lige meget med den smag

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-03-04 19:30

Hvor mange gæt kan I nå inden kl. 20. Så mange får I....

Og nej... der gives ikke point for at gætte rigtigt - det ville være snyd

Der gives point til den, der klart har leveret de mest gennemtænkte og berigende indlæg, som er til gavn for alle Kandubrugere som en slags "Lex Kandu"

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 19:32

DUMPET! Allesammen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-03-04 19:39

Nu er du jo en del af den samling lallende og sløjfekørende ekkolali-idioter, Ram. Men jeg glæder mig da til at du kan berige Kandu

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 19:42

Ah, Bjarne, det mener jeg nu Ram har med dette indlæg:

Citat
Dine insinueringerr er ganske upassende, og hvis du ikke stopper dem øjeblikkelig, klager jeg over dig til Kandu Adm. hvorefter du blir'smidt ud.

Så personligt syntes jeg pointene skal gå til Ram2

Det havde jeg glemt, man kan jo ikke give dem til sig selv.

OK, jeg skal nok lade være med at sladre, så jeg må komme ind på en flot 2. plads.

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-03-04 19:49

>Ellebye

Undskyld mig lige - Hvordan skal jeg rent teknisk give mig selv point?? Jeg er bestemt lydhør for denne mulighed.

Ram

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 19:52

Ellebye>>Hvis nu Ram2 vil give pointene til den kunstneriske udførelse så kan han da ikke komme uden om dig hvis han ellers har noget begreb om hvad ironi og sarkasme er. Din udfoldelse på dette punkt kan kaldes ren ekvilibrisme, høflig og elegant og ikke uden snert klart 13 tal

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 19:55

Ram2>>Vel på samme måde som Hmm's alter ego kan give ham point hvis han ellers ville (tvivlsomt)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 19:57

Eller den der som underskrev sig Frida, ja jeg husker ikke det nick for jeg er vist nok ikke særlig kontrollerende.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 19:59

>Ram2
Jeg tilgiver mig selv i anden linie at det ikke kan lade sig gøre. Men hvis det havde været muligt, ja, så var alle disse ord i denne tråd spildt.

Tak for en god debat.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-03-04 20:02

DEBAT......

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 20:08

*LOL*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 20:11

*LOL* herfra do.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 20:13

3 p. fedtemås

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 20:17

Spændingen er ulidelig*LOL*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 20:19

4 point?? nu driller du vist Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 09-03-04 20:19

Tak for svaret ellebye.

Nå nu har klokken passeret 20, og Timberlake dukkede ikke op.

Naturligvis skal Ellebye ha' point. Han skal ha 2 point, fordi han konsekvent skal ha alting forklaret 2 gange .... og alligevel fatter han ikke en dyt.

De 2 sidste point skal BjarneD og tedd dele, for deres ualmindelige idiotiske og latterlige holdninger, dobbeltmoral, og elendige hukommelser. Desværre er det jo ikke muligt at dele point på Kandu, så jeg regner med at I selv lige ordner det i kulissen.

Hold da helt kæft I er sjove at lege med - Det er sørme godt det er smalltalk

Yosé

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 20:25

Jeg har ikke bandet tidligere, men tillader mig at gøre det nu. Der tog du sgu R..... på os allivevel.

ellebye

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 09-03-04 20:26

Hold da helt op et grineflip - Hvor er du dog go Ellebye m.fl.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 20:26

Heyyy José.....Long time no Sea.....

Du har da givet mig 500 bananer på et tidspunkt...Tusinde tak for det

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-03-04 20:26

vi elsker også dig Ramses

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-03-04 20:31

Hold da kæft - Hjælper Ipren på mavepine grundet latterkramper

Frida - 500 point No problemos - Anytime - du kan altid regne med mig - du har sgu fortjent dem ¤¤¤¤¤¤¤¤

Ram ( det er altså mig denne gang)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 20:33

Hvordan er det man plejer at slutte af, "lad alt gammelt had være glemt, vi starter et nyt i morgen".

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 20:36

Ipren virker som et hævelses- og smertedæmpende gigtmiddel uden hormon (NSAID), der ved at påvirke en række hormoner i kroppen dæmper betændelsestilstande, smerter og feber.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-03-04 00:49

Er grineren at Ram kan lide at kaste sit eget potteindhold i hoved på sig selv ved hjælp af en dobbeltprofil, eller er der noget jeg har misforstået?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 08:05

Du skulle nu tage at grine lidt mere Tedd
Har din mor aldrig fortalt dig, at det ikke gør ondt og at
man bestemt IKKE kan dø af det? Det siges endda at være sundt*ROTFL*

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 08:37

>tedd

Ja du har klart misforstået noget, men det er jo helt almindeligt for dig - Gu ved om du ikke selv er en stor misforståelse???

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-03-04 14:11

Jeg griner skam meget! Selv over en græsk tragedie som denne, med Narsissus og Echo i hovedrollerne!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 16:32

>Tedd

Da du nu har valgt, at påstå du griner ...tillader jeg mig hermed,
at påstå du er fyldt med løgn Du griner overhovedet ikke Tedd. Du er derimod dybt frustreret over pointbytteriet og sprogbruget her på Kandu....

Kommer lige i tanke om, at dit eget sprogbrug ikke er en skid bedre - bortset fra at du selvfølgelig ikke bruger bandeord....

Du har gennem denne tråd formået at sprede dit eget gyllesnak - selvom du godt nok tror det lykkedes dig bedre, fordi du pakker det ind i cellofan med sløjfe på...

Sagt med dine ord - er Ram og jeg.....

Citat
et par venneløse og forladte regregierede voksne, der smider vores afføring i hovedet på stakkels Tedd - hvortil du trøster os med, at der skam osse findes pampers til os.....

Vi regner ikke andre mennesker for noget - og du betragter os som to stakler, der har fået en kortslutning - og derfor skærer i os selv, samtidig med, at vi får en orgasme hver gang vi kalder stakkels Tedd for "Bigbrother"

Aiijj Tedd. Skam dig!! Du griner IKKE af en skid - indrøm det dog*LOL*

Fridapigen (det lile pus)...

NB. Vær venlig at notere dig - at jeg har et helt klart billede af den gode Tedd - men ikke nødvendigvis behøver føre mig frem med, at du er venneløs og forladt.
I mine øjne skriver man kun sån' noget, hvis man selv har problemet.
Hold kæft du minder mig om Briani

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 16:36

>Fridaflip.

Jeg tar mig lige et grineflip

Ram / Yosé mv........

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 16:44

>Ram

Ja det kan jeg godt forstå. Det er sgu da heller ikke til at lade være med*LOL*
Forresten kan jeg altså godt lave champignon sauce - bare så du ved det

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-03-04 16:51

Kære Frida. Det glæder mig at dit sprog er ved at være lidt mere subtilt Så noget positivt er der kommet ud af mine indlæg

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 16:52

Fridaflip.

Åhhh det er så godt og rensende med en rigtig grineflipper

Jamen kære Frida - En god hjemmelavet champignonsauce, er da osse fantastisk til at fjerne smagen af Fakta's biksemad

Men OK du får lov......

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 16:57

>Ram

Faktas biksemad er nu ikke så ringe endda - men ok...champignonsaucen
vinder trods alt*LOL*

Logger du på MSN om ca 1 time??

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 17:04

>Fridaflip.

Ja gu vinder Champignonsaucen dér, og den kan osse gøre en ellers tør toast mere "SUBTIL"

Yes - Jeg logger på.. Men få nu for pokker noget mad, inden du tar hjem

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-03-04 17:13

OK..Jeg snupper en "doggibag"

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-03-04 17:17

>Fridaflip

Og så siger man at blondiner er dumme ¤¤ Nul Amiga ¤¤ Du er et lyslevende bevis for, at det ikke passer

Ram