/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvilke temp-mapper må slettes?
Fra : rosekamp
Vist : 371 gange
50 point
Dato : 08-03-04 07:09

Jeg bliver ved at blive angrebet af noget vira der ligger sig i enten den ene eller den anden temp mappe. Jeg kører XP.

Nu er mit spørgsmål, hvilke temp og temporary mapper jeg uden risiko kan slette indholdet af? Det kan jeg vel ved alle eller hvad?

Rosekamp

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 60 point
Dato : 08-03-04 07:25

Ja,- funktioner-internet indstillinger-slet filer-flueb i slet alt offline indh

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 08-03-04 07:30

PS
Hvordan ved du at du er VED at blive angrebet?
Prøv www.spywarefri.dk og kør deres værktøjer,efter det ,kører du en hijackthis,og ofrer et par point mere,sender logfilen til ARLET,han oversætter den,og fortæller ,yhvad du skal slette

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 08-03-04 07:35
Kommentar
Fra : als

Dato : 08-03-04 08:02

ofa->Der er ingen grund til at ofre flere points. På Spywarefri gør de det uden points og de er der 23 timer i døgnet.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 08-03-04 10:04

TIL als
Hvad laver de den sidste time
Mv.Swarn

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-03-04 10:25

Hej swarn
*LOL, Den var fan.. god. De griner stadig af din bemærkning her på det lille kontor.
Nu er det jo ingen hemmelighed at jeg kender gutterne og den unge dame godt og jeg ved at Anette gerne er på til over midnat og spinoza har nattearbejde og er på til kl. ca. 4. Det er så tiden fra 4-5 der er timen hvor ingen er på. Kl. 5 opdaterer Perhaps normalt siden.
*LOL* stygge tanker swarn pu ha! *LOL*

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 09-03-04 10:09

Spywarefri har jeg skam brugt op til flere gange, ditto AVG, Symantec har fjernet Netsky.B, jeg har brugt kriminalitet.dks online-scanner og sågar endnu en online-scanner jeg ikke lige på stående fod kan huske navnet på.

Ofa> du misforstod mig vist. Jeg skrev at jeg bliver ved at blive angrebet - ikke at jeg var ved at blive angrebet... Men skidt pyt med det.

Jeg må hellere prøve HiJackThis også.

Rosekamp

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 17-03-04 19:37

Lige en enkelt tanke.

Kunne det måske tænkes at virussen (ligesom msblaster gør det) lægger sig i backup-filerne til systemgendannelse.

Prøv at slå systemgendannelse fra inden du scanner efter virus.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 18-03-04 07:35

Soenne > Har jeg gjort (gør jeg altid nu).

Nu er jeg sluppet af med det forskellige skidt jeg havde liggende, men hver dag jeg tømmer min e-mail, er der nogen der har tilsendt mig Netsky. Som regel 2-3 e-mails. Nogle af jer, der har været ude for det?

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 10-12-05 08:58

Tak for svaret ofa. Og Glædelig Jul