/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Point til BjarneD
Fra : rosekamp
Vist : 453 gange
50 point
Dato : 08-03-04 07:04

I var super hurtige til at svare begge 2, så hér er din del af kagen
Din forklaring var faktisk også den hurtigste, hvis man ikke havde Stifinder åben.

Rosekamp

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 08-03-04 10:36

Manden er uklog, prøv på at spille rådgiver! Han må være tosse

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 08-03-04 12:10

Timberlake>>Mit råd til dig er at søge psykiatrisk behandling for med den forandling i personalitet du har formået på bare 2 dage må du være en meget psykisk syg person, men da du jo nok er kendt her på Kandu under et helt andet navn er det måske en af de sygdomme man ikke kan gøre noget ved http://www.netpsykiater.dk/HTMsgd/dyssocial.htm

Sorry Rosekamp, men jeg er åbenbart blevet denne persons yndlingsoffer. Point er mig så inderligt ligegyldige efter at have set hvad stræben efter noget så unyttigt kan gøre ved folks adfærd.
Du kunne jo lade de 50 point gå til Timberlake for den kunsneristiske præstation han udfører med dette mummespil
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 08-03-04 17:28

Jeg har flere gange haft HURTIG og meget seriøs hjælp af BjarneD, udtrykt på en måde at også en novice inden for pc-verdenen kunne forstå, men samtidig på et højt faglig niveau og yderst kvalificeret. MANGE TAK TIL DIG BjarneD, og mange andre seriøse kandu-hjælpere!!!!
BerndJ

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-03-04 17:39

Tak for de smukke ord, som jeg gerne deler med de mange andre der efter bedste evne forsøger at hjælpe.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 09-03-04 09:21

Timberlake > Jeg fatter ikke hvad det er du snakker om, men igen - det gør du nok heller ikke selv.

Bjarne D + BerndJ > Jeg synes konceptet for Kandu er virkelig godt, og jeg har da også både modtaget og givet hjælp herinde. Det er bare sk... irriterende at det så tit ender i ævl og kævl og pointsnyderi. Jeg har tit været inde på et spørgsmål, hvor det er endt med at 3-4 stykker chatter volapyk, mens spørgsmålet fra den stakkels bruger drukner i bavl. Folk er også ret gode til at svine hinanden til.

Anyway - det var så mit første sure opstød her på Kandu. Tak for hjælpen endnu engang.

Rosekamp

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp