/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Lyde i msn 6.0
Fra : Grasse
Vist : 322 gange
50 point
Dato : 07-03-04 21:59

Når jeg får en meddelse eller en kontakperson går online, hører jeg ingen lyd.???

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 07-03-04 22:01

har du ellers lyd på din pc ??
andre lyde såsom når windows starter

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-03-04 22:05

Det er noget du kan vælge til eller fra under indstillinger

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 22:06

under generalt

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 22:07

Hvis der er overhovedet lyd på din computer, kan fejlen have være stikket er røget ud, eller du kan prøve at gå ind under kontrolpanel og indstille lyd.
God fornøjelse!

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 07-03-04 22:17

Der er lyde, jeg har også under Funktioner og indstillinger i Messenger indstillet til at lyd skal afspilles. Under Kontrolpanel - lyde, kan jeg også se dem under MSN og høre dem. men de virker ikke.

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 22:53

Så er der fejl på din lydkort, få dig en ekspert til at kikke på sagen

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 07-03-04 22:57

Timberlake, er du sikker på det, det er eller ret nyt, kan der være glemt en installation - jeg har sound blaster audigy. Der er også et onboard lydkort på maskinen. Kan det give fejlmuligheden??

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 23:04

Prøv den sidste mulighed! gå ind på hjemmeside og downloade Aida! http://www.aida32.hu/aida32-download.php Det kan oplyse dig om hvilken lydkort du har!

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 07-03-04 23:10

Timberlake, den viser under wave out 0 onboardlydkortet og under waveout 1 sb audigy - skal jeg så ikke bare deaktivere det andet lydkort??

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 07-03-04 23:17

Timberlake , nu har jeg deaktiveret det - ingen resultatforbedring.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-04 23:19

Du skal gå ind i BIOS opsætning under opstart (Del) og så skal du finde onboardenheder og deaktivere lydkortet der.
Du kan ikke have to forskellige lydkort aktive samtidig. Husk at afinstallere hvis der er installeret noget til onboard lydkortet.

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 07-03-04 23:22

Kan man ikke bare deaktivere det und enhedshåntering ( denne computer)- jeg er ikke så meget for at gå ind i bios.

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 23:24

Man kan ikke stole på BjarneD`s ord, da han havde løjet over for mig før!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-04 23:26

Hvis du deaktiverer det under enhedshåndtering vil det stadig være til stede. Det er muligt at du kan få det til at virke ved at gøre det der, men jeg tviler på at det er nok.
Du kunne jo prøve at se om du kan finde det i BIOS og så spørge før du ændrer noget.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-04 23:27

Timberlake hvis du generer seriøse brugere får du det svært, mon ikke statistikken taler for sig selv

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 23:27

Prøv lige denne mulighed! Du install AIDA 32
http://www.vollversion.de/download/aida_32_1701.html

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-04 23:30

Ny udgave af det gamle link denne gang for de tyskkyndige

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 23:30

Bjarne D ! du er for langt ude!

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 07-03-04 23:32

Sproget er ikke noget problem, jeg er tysker - men jeg kan ikke forestille mig at det gører nogen forskel, desuden har lige kørt tjekket igen med den første aida - nu er der kun et Lydkort opført.

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 07-03-04 23:38

Min outlook virker heldigvis, er der nogen som kan anbefale en side, hvor man kan finde ( you got mail - wavlyd eller andre) . Findes der også mulighed for grafik på hele skærmen når der er kommet en mail, og hvordan gøre man???

Kommentar
Fra : technic

Dato : 08-03-04 00:29

http://newmail.monsterserve.com/ Gå ind i MISC, der er lyde, men hvad med dit lydkort kom det til at du?

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-03-04 09:15

har du prøvet at installere msn forfra????

når der er en fejl er det altid godt at installere forfra.... for der kan jo have været en fejl i en lydfil da du installerede....

so try that.....
hmm og du kan hente 6.1 her:
http://messenger.msn.dk/Download

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 10-03-04 13:29

Timberlak -> Du' sku' ik' rigtig klog... seriøst...

Hej Grasse...

Rolig rolig ... det har intet med dit lydkort a' gøre! LAD VÆRE a' pille det ud!
gør følgende så burde det virke:

1. Gå til Kontrolpanel...
2. Gå til Multimedier...
3. Gå til rubrikken "lyde"...
4. Gå helt ned i bunden hvor der står "MSN Messenger"...
5. Her kan du vælge hvilke toner der ska' på hvad...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 17:18

Så skal du bare lige huske at lukke spørgsmålet hvis du ikke kan komme videre
Hav en god dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 14-03-04 00:44

Jeg håber stadig på der er en genial person, som kender svaret.