/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Counter-strike Fusion Pack SE full Passw~
Fra : Nick15
Vist : 361 gange
15 point
Dato : 07-03-04 20:39

Ja emnet siger sig selv jeg skal bruge et password og kan ikke finde det på nettet!

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-03-04 21:01

Gå ned i en computer forretning og køb det til 50-99 kr og lad være at være sådan en fedtsyl

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-04 21:25

Det er nok heller ikke det rette forum. Hvis du vil være gratist, så søg andre steder på nettet!

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 07-03-04 23:08

Hej Nick

Du skal bruge en CD-key fra et halflife spil. Kan købes fra 89Kr, rigtigt mange steder. Hvis du vil spille CS og de andre HL mods.
Kan det hele hentes på www.steampowered.com
Hvis det kun er CS, er filen steaminstall_CS.exe nok. Vil du spille andre mods er det steaminstall_full.exe
HUSK du skal bruge en original CD-key, for at oprette dig som bruger på STEAM.
Her er der ingen hjælp til clonede sørøvere

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 08-03-04 16:59

fuck jer man fandt den selv!

Fusion pack SE password: SWAT3041A

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 15 point
Dato : 08-03-04 17:06

Det var det jeg sagde! Søg andre steder på nettet

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 12-03-04 17:26

blabla