/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændre printer testside ??
Fra : per_strit
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 07-03-04 20:39

Hejsa!

Jeg kunne godt tænke mig at tilføje nogle oplysninger på testsiden.

Er der nogen der har nogle fif?

Kommentar
Fra : idestrup

Dato : 07-03-04 21:04

et billede måske. en font der hedder garamond..kig efter pixels....bare lidt forslag

Kommentar
Fra : per_strit

Dato : 07-03-04 21:20

Jeg ville gerne kunne ændre efter behov. Feks. IP-adressen istedet for \\pc-01.
Kan ikke finde ud af hvad der genererer siden.

Kommentar
Fra : idestrup

Dato : 07-03-04 21:28

Jeg tror det er isntallationssoftwaren der indeholder testsidens betingelser. Hvis du kan ´finde den, kan det være jeg kan hjælpe dig hvis der er noget kode der skal nedbrydes. Hvis du ikke kan finde testsiden under printerens software, så prøv at kig på cd-rommen der fulgte med. Virker det ikke, så søg i skjulte foldere og mapper i dit printerbiblotek

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-04 21:30

Tror testsiden er indeholdt i printeropsætningsprogrammet! Så du skal nok vide hvilket computersprog det er lavet i og så have programmeringssprogrammet osse, og så håbe på at det er et open source program, ellers kan du ikke læse det! Hvor mange printertestsider udskriver man forresten osse?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:20

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar