/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Krønniken !!!
Fra : Sunowich
Vist : 686 gange
4 point
Dato : 07-03-04 19:58

Så er det ved at være tid Det sidste Afsnit i denne omgang snøft hvad syns i om den Mvh Sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-03-04 20:01

Jeg har kun set nogle få afsnit.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 20:14

God serie.
Vi mangler noget mere dansk af den slags.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 07-03-04 20:46

Har ikke tid til kommentarer nu, ser krøniken

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 07-03-04 21:09

fed serie.. tæt på at afløse matador, meeeen ikke helt så god...
syntes det er noget svineri at vi nu skal til at vente indtil jul inden vi får mere af den.. så har man sq da glemt hvad den handlede om..

Junior

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 4 point
Dato : 07-03-04 21:40

Ja, det er en glimrende serie, og hvis nogen kunne tænke sig at forsøge sig som statist skal i bare henvende jer til DR Drama, de plejer at ha' brug for nye ansigter. Jeg har været med 5 gange og det er utroligt spændende at se og følge hvordan det bliver optaget bid for bid.

//bentjuul

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 07-03-04 21:50

mere af samme slags bare ikke med så stor ventetid imellem resten af afsnit
wipo

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 07-03-04 22:49

Selve serien er brandgod, men der er alt for dårlig lyd

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 07-03-04 22:50

Hejsa
Kan kun give de andre ret....
Det er en god serie, bare trælst, at vi skal vente så længe på resten af afsnittene...

Hilsner fra Nuserpigen

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 00:29

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 00:30

Måske man sku prøve det statistnoget

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-04 00:39

ja, det skulle du, det er meget sjovt og interessant, tak for point.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 08-03-04 01:55

har aldrig set den.. Kun hørt om den.