/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Problem med explorer
Fra : kbdut
Vist : 954 gange
300 point
Dato : 27-04-02 02:27

Jeg har et kæmpe problem med explorer 6.0

Der er nogle internet sider jeg ikke kan komme på men som jeg har kunnet komme på inden jeg opdaterede til 6.0 og windows XP. det er for eksempel lige netop kandu som jeg godt kan komme til forsiden men hvis jeg vil logge på siger den at jeg skal prøve at opdatere siden men det hjælper ikke. det er også galt med netbank (nordea) forsiden fejler ikke noget men ligeså snart jeg vil logge på sker det samme ligesådan når jeg skal hente mail på yahoo.com. eller visse andre sider som komogvind, kims. andre sider hvor der skal logges på er iorden så jeg forstår ikke hvor problemmet ligger KAN I HJÆLPE jeg er ved at blive desperat over at jeg skal låne en pcér for at læse min post da jeg kun har en "hotmail".

Hilsen
Karsten

Kommentar
Fra : dk

Dato : 27-04-02 09:04

Hej Karsten

Efter du har indstalleret xp, har du fået explorer 6, som har en større sikkerhed end tidligere versioner, så for at du kan komme ind på de sider du omtaler skal du i
internet explorer klikke på "funktioner" > indstillinger > beskyttlese af personlige oplysninger, her skal du flytte "skyderen" til "mellem". hvis den står på høj forhindre den bla. java scripts fra banker i at åbne.

mvh
Dk

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 30-04-02 03:43

Hej igen Karsten!

Jeg huskede forkert og overså at DK også havde skrevet om personlige oplysninger ovenover dog ikke så deltaljeret som mig, jeg mente han havde skrevet om "Funktioner ", "Internetindstillinger" og "Sikkerhed", der skal du prøve at angive de websteder som du har problemer med ved at vælge "Websteder du har tillid til" og derefter vælge "Websteder" og så kan du føje webstederne til.

Så er denne mulighed også belyst!

Når du engang finder ud af, hvad der forårsagede fejlen - så vær venlig at give en tilbagemelding.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : fuldfart

Dato : 20-06-02 21:30

...kunne du bruge svaret ?

Kommentar
Fra : Per11

Dato : 16-08-03 17:07

Hej Carsten

Prøv at checke, om dine ip-adresser og DNS er korrekt

Venlig hilsen

Per

Accepteret svar
Fra : JanneP

Modtaget 300 point
Dato : 20-08-03 01:29

Måske er det det samme problem som dette her...

http://www.kandu.dk/dk/spg/20814
Credits til srhansen for svaret

Hilsen JanneP

Godkendelse af svar
Fra : kbdut

Dato : 20-08-03 13:18

Tak for svaret JanneP.