/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette login på netværk ved opstart win9~
Fra : aroma
Vist : 634 gange
100 point
Dato : 07-03-04 18:43

Jeg vil gerne slippe for opstartsmenuen logon netværk hver gang jeg starter win98 op.
Hvordan gøres det e´n gang for alle ?
Med venlig hilsen
Steen

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-04 18:46

Hejsa
Højreklik på "andre Computere" >> egenskaber >>
eller netværks instillinger i kontrolpane
l
her står "microsoft netværk" dette ændre du til "Windows logon" klik ok
og genstart computeren

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 18:47

Du kan opgadere din computer, eller ved at kopier det ene og slet det ubrugeligt.

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 18:49

Hvis jeg skal være mere konkret, skal gøre følgende: klik på start,indstillinger, kontrolpanal så følger du vejledninger osv.

Godkendelse af svar
Fra : aroma

Dato : 07-03-04 18:55

Tak for svaret dk.