/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
undertekster til svcd
Fra : supernova
Vist : 222 gange
20 point
Dato : 07-03-04 18:34

hvordan får jeg lagt undertekster på mine svcd film jeg kunne godt bruge en guide da jeg er meget grøn inde for det her
hvis jeg henter film i avi filer og laver dem om til svcd fylder den ca. 1,7 gb hvordan får jeg den ud på 2 cdrom skiver skal man ligge tekst på først eller først når man har delt den i to det er mange spørgsmål på en gang men er der nogle der kan hælpe mig PLEASE!!!!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 07-03-04 18:56

jeg har ikke så meget erfaring, men jeg har da prøvet det.
jeg brugte en prg. som hed dvd2svcd
i opsætningen kan man vælge hvor meget det må fylde pr cd. du kan også ligge undertekster ind..
jeg har ikke programmet længere og har ikke brugt det ret meget så jeg kan ikke lave en guide..men jeg ved det virker

Junior

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 19:07

Hvor henter du dog de film ??????

Kommentar
Fra : supernova

Dato : 07-03-04 19:35

DET ER NÅR JEG LÆGGER LYDFILEN TIL SÅ KOMMER DEN OP PÅ 1,7 GB

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 19:42

Så er det da nemmere at lave en DVD i stedet.

Kommentar
Fra : supernova

Dato : 07-03-04 21:15

jeg vil lægge dem på 2 cdrom skiver hvordan deler man filen?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 07-03-04 21:22

kig i din opsætning.. du laver filmen om fra avi til svcd.. der kan du sikkert fortælle den hvor store filer du vil have den delt i..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 21:23

Det kan du med et program som dette (nr 3 fra oven)
http://www.zealotsoft.net/

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 07-03-04 21:49

Du kan dele filen med cucusoft, du kan hente en gratis version her
www.cucusoft.com , men det tager lang tid

Kommentar
Fra : supernova

Dato : 08-03-04 20:42

1.skal man lægge tekst på en avi fil før man laver den om til en mpeg fil 2.hvordan lægger man teksten på filmen må gerne skære det ud i pap tak

Kommentar
Fra : supernova

Dato : 08-03-04 20:43

1.skal man lægge tekst på en avi fil før man laver den om til en mpeg fil 2.hvordan lægger man teksten på filmen må gerne skære det ud i pap tak

Kommentar
Fra : supernova

Dato : 08-03-04 20:51

jeg mente s´føli svcd format istedet for mpeg

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 20:41

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag