/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan flyttes downloadede spil
Fra : Fattig
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 07-03-04 18:34

Kan det lade sig gøre at flytte et downloaded spil fra en pcér til en anden ?
Problemet er at når jeg downloader et købt spil eller et Freeware spil (der sendes som zipfil).
Spillet kører fint på den pcér det er hentet til; men når jeg kopierer det og instalerer det på min bærbare kan det ikke køre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 18:39

Har du winzip på din bærbare.?

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 07-03-04 18:44

Ja, jeg har winzip på min bærbare pcér

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-04 18:51

Så er det fordi du mangler noget andet på den bærbare (directx el.lign.)
Filen er da ligeglad med at blive flyttet så det er ikke den der fejler noget.
Du skal kopiere zipfilen til den bærbare.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-04 18:58

Ja lyder som om din bærbare ikke opfylder mindstekrav for spillet! Hvad er din bærbare for en, og hvis du lige vil angive et eksempel på et spil der ikke kan køre?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 19:15

http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=83 Her er både den nyeste divx version zip programmer med mere
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 19:20

Kunne også være forskellige windowsversioner

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 07-03-04 19:33

Du får rigtignok en zip fil ud af det,men der kommer til at mangle nogle styrefiler,jeg mener ikke man med et udpakket installeret pogram ,kan gøre det på den måde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 19:36

Hvis han har downloadet spillet som zipfil er det hele der.
Noget andet er hvis en kammerat har pakket et allerede installeret spil til en zipfil og sendt den til spørgeren - det virker normalt ikke.
Men spørgeren siger jo at spillet virker på den comp. han har downloadet den til.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 07-03-04 23:07

Tak for svaret refi.
Jeg er kommet noget videre, og mener at kunne bruge dine komentarer fremover. Jeg er ihvertfald blevet lidt klogere. har fået et par spil overført til den bærbare, men med enkelte spil kommer meddelelsen "Run time error ´76´. eller et andet nummer. der kommer også en meddelelse der hedder "mswinsck.ocx, den fil har jeg kopieret og overført til den bærbare, men uden held.
Stadigvæk tak for svaret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 23:13

Selv tak
Du kan af og til være heldig at spillet fortæller dig hvad den mangler.
Gør den det kan du naturligvis gøre som du selv siger kopiere den særskilt.
Men de fleste spil kan "ikke bare" pakkes og flyttes, den har jo tit installeret systemfiler og de kommer ikke med.