/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Forkert password..
Fra : Jimmi_S
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 07-03-04 18:17

Jeg har fået lavet mit password om på min Belkin router og nu kan jeg ikke logge ind mere, jeg vil tror jeg har fået trykket forkert da jeg skulle ændre det.. Hvordan kan jeg få et nyt eller på en anden måde komme ind i den..?

Accepteret svar
Fra : clan30

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-04 18:31

du skal trykke reset knappen ind, og når alle lys på din router er tændt er den klar til at du kan gå ind og lave dit password om.

Held og lykke
Clan30

Kommentar
Fra : clan30

Dato : 07-03-04 18:33

Fejl

Du skal bare trykke på den en gang ikke i lang tid.

Clan30

Kommentar
Fra : clan30

Dato : 07-03-04 18:33

Fejl

Du skal bare trykke på den en gang ikke i lang tid.

Clan30

Kommentar
Fra : clan30

Dato : 07-03-04 18:33

Fejl

Du skal bare trykke på den en gang ikke i lang tid.

Clan30

Kommentar
Fra : clan30

Dato : 07-03-04 18:33

Fejl

Du skal bare trykke på den en gang ikke i lang tid.

Clan30

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 18:36

Er det noget du har lavet online?? Hvis så må du kontakte belkin for hjælp
http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=9&tID=149477
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Belkin+Router+Password&lr=lang_d
Håber der er noget hjælp Mvh sune

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 07-03-04 18:46

prøver, men den vil ikke.. hvordan skal jeg gøre det..? jeg er inde på routerens hjemmeside og trykker på reset men trykker bagefter på login.. hvad ellers..??

Kommentar
Fra : clan30

Dato : 07-03-04 18:52

Det er på din router du skal reset.

Clan30

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 07-03-04 18:56

ja det er det jeg har prøvet.. men hvornår skal jeg trykke..? har prøvet men den siger stadig "Login Error !!"

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 18:57

Et godt råd fra mig! Du skal tage stik ud på router, eventuelle batterier+rense dele og så kan du sætte tinge på igen og det burde virke. J har selv haft det samme problem

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 07-03-04 19:00

har faht prøvet at tage stikket ud.. men ikke noget med nogen batterier..

Godkendelse af svar
Fra : Jimmi_S

Dato : 07-03-04 19:56

Tak for svaret clan30.