/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mit tastastaur er mærkeligt!
Fra : Jonn87
Vist : 409 gange
20 point
Dato : 07-03-04 15:05

når jeg f.eks trykker på m skriver dem mh
og når jeg trykker på s så åbener den Søg...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 15:07

Er det trådløst?

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 07-03-04 15:07

nope

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 07-03-04 15:09

Så er det nok skraldespanden (de tåler ikke cola, øl eller kaffe.)
Det er skam reelt ment også selvom du ikke har spildt.
Et nyt koster en 50er.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-03-04 15:09

Jeg har en flyttekasse fuld, hvad vil du ha.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 07-03-04 15:16

Jeg spildte faktisk noget ned i tastaturet igår, men den var slukket da jeg spildte det ... og så har det tørret hele natten... hmm det er nok alligevel det problemet skyldes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 15:19

Hvis du af nostalgiske grunde vil beholde dit keyboard, så skil det ad og og rens kontakterne.
Men som sagt - det koster ingen penge. Giv lidt mere og køb et trådløst, det vil du ikke fortryde.

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 07-03-04 15:21

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 15:22

Selv tak

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-03-04 15:29

Jeg talte engang med en kontormaskinsælger. Han fortalte at han engang havde solgt et større antal elektriske skrivemaskiner til et firma, nogle dage efter at de havde modtaget maskinerne, blev der ringet og klaget over, at en af maskinerne skrev de underligste ting. Da han så kom ud til firmaet, sad der en meget barmfager dame ved netop den maskine, han bemærkede, at når hun bukkede sig frem, så kunne den omtalte legemsdel netop lige berøre tastaturet. Da så damen var til frokost, sænkede han bordet en anelse og sagde at nu var det problem løst, skulle det vise sig igen kunne de jo bare ringe o.s.v.
Nu lyder Jonn87 ikke som nogen barmfager dame, så jeg ved søreme ikke ?
Mvh. Valde