/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Mangler et upload + resize script
Fra : Sniper12
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 07-03-04 13:26

Jeg har kigget her på siden men kan ikke finde noget som jeg kan bruge, så ville lige høre om der er en der har et til at ligge eller kan lave et.

Man skal kunne uploade billede filer, og den skal tjekke at de ikke er over 500 ellers resize det til 500.

Den må meget gerne vise bilede når det er uploaded og så skrive stien til billede, det er for at folk kan bruge det i et forum.

Kommentar
Fra : Jin2k

Dato : 12-03-04 14:19

Hejsa

Skal billedet ligge som fil eller skal det ind i en database?

/Jin2k

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 12-03-04 17:48

Bare som en fil det er fint nok

Kommentar
Fra : neess81

Dato : 25-03-04 20:30

Jeg har en funktion som kan resize dit billede, kort sagt lave en thumbnail.
Man sender orgnal billede som parameter, og hvor det nye billede skal ligge henne. Noget du kan bruge ?

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 25-03-04 20:52

Det er vel bare et galleri af en art ??

Kommentar
Fra : neess81

Dato : 31-03-04 23:03

Kommer jo an på i hvad sammenhæng du bruger funktionen.Som sådan gør den ikke andet end ændre størelse og kvalitet af et billede.