/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan opnår man højest muligt point!
Fra : Timberlake
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 07-03-04 12:11

Hvordan opnår man meget point...og hurtigt?

Kommentar
Fra : 888

Dato : 07-03-04 12:14

Ved at komme med nogle gode brugbare svar f.eks!!!

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 12:16

Du er ikke konkret nok!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-03-04 12:16

Og i hvert fald ikke ved at skrive sådanne tip som du har gjort. Der skal "arbejdes" for pointene.

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 60 point
Dato : 07-03-04 12:17

Tja - nogle folk skriver en masse ubrugelige tips som de desværre får point for... Og hvis de er rigtigt irriterende skriver de det samme tip vildt mange gange.

Andre besvarer folks spørgsmål og opnår derved points. Tror faktisk det er det der er planen med denne side.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 07-03-04 12:18

Kan jo ikke give noget konkret svar....det er jo forskelligt hvad der er et godt svar, alt efter hvordan spørgsmålet lyder...!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-04 12:19

Klik på "Kom godt i gang" øverst til venstre på denne side, der står bl.a.
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#9

Kommentar
Fra : dk

Dato : 07-03-04 12:42

ser sig lidt for inden man poster et tip
flere af de tip som du har skrevet har været på de seneste 25 i den seneste uge.....

ej heller ved at ligge et Windows tip under katte !!!!!!!!!!

http://www.kandu.dk/dk/tip/7008

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-03-04 12:49

Men man bliver ikke "rig" ved at skrive tips. Kandu er ved at blive ændret, og point for tip forsvinder efter sigende.

Men et lille hint. Gå i starten efter de spg. med få point i, da de fleste straks kaster sig over de med høje point. Så når du også samtidig at lære at bruge kandu rigtigt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 13:05

Vigtigst af alt måske

God tone - behandl andre som du selv vil behandles.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 13:38

Glem hvad Refi skriver...det giver ingen point Næ du...find dig en god ven, og byt point indbyrdes. Det giver måske nok en masse sure opstød, men det virkerog det er ikke forbudt!!

Når du fx har fødselsdag, - får du en ven til at oprette en "fødselsdagstråd" og vupti - så er der point på kontoen

Du giver et godt råd i en eller anden tråd. Derefter får du måske point i en ny tråd osv osv....Der er mange muligheder for hurtigt at få sig de helt vildt eftertragtede superpoint....så klø du bare på*GG*

Du kan osse vente på, at en eller anden holder "ophørsudsalg"....Sån' er der nemlig osse nogle der har opnået at få tilskrevet superpoint til deres konto

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 13:43

Ja ja "fridaflip" den er god med dig.
"Timperlake" har selv fundet løsningen - man poster bare sit svar tilpas mange gange så kan spørgeren slet ikke undgå at ramme det.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 13:47

Man må vel ha' lov til at komme med forslag
Spørgsmålet er da ikke lukket endnu..........

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-03-04 14:00

Hjælp søges fra FridRam UPS til at sætte Frida ud for døren.

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 07-03-04 14:18

her er en ny ide som jeg bruger - jeg er ikke så klog at jeg kan svare på ret meget af det der bliver spurgt om - så jeg kaster et spørgsmål af almen interesse ud og lever videre på retur pointerne - måske lidt billig - men kan bruges til jeg bliver så klog at jeg også kan svare rigtig - mvh. gamle61

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 14:21

>ellebye

Du mener vel FlipRam UPS?? Desværre kan vi ikke påtage os opgaven. Tror det kaldes for "interessekonflikt" &-)

Frida...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-04 14:22

gamle61
Returpoint er ledige point og ikke superpoint.
Jeg tror at spørgeren vil tjene superpoint.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-03-04 14:24

Yo Timberlake, mand

Di dersens poæng opnå du rægtij majed ad vis du bsvare en masser
spørsmål , dér, og skrive en masser tibs, mand.

Mænd førsd og framsd er d vægtij at du skrive et koregt darnsk.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 14:27

Yo Rellom, mand
Hvor har du bare Psykomeget ret mand. Masser af tibs er vejen frem*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 07-03-04 14:30

ans - superpoint er for folk med store hjerner - ønsketænkning for mig , mvh gamle61

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 14:32

>Timberlake.

Glem det meste af det de forsøger at bilde dig ind. Fedt godt og grundigt for mig, og snak mig efter munden, og giv mig ret i alt hvad jeg siger og mener, så skal jeg skænke dig guld og gods i form af point (Hvad fan... du så end vil med dem)

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-03-04 14:32

>Frida
"interessekonflikt", er det nå man er interesseret i konflikter ??

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 14:33

Ses senere ¤¤¤ Er inviteret til eftermiddagskaffe

Ram

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 07-03-04 14:51

Hvad i alverden vil du med alle de point?

Frieda
(ikke Frida)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-03-04 14:55

Se Frieda, det er det hele tråden næsten drejer sig om, og hvis vedkommende er interesseret kan denne jo altid få nogle af Ram, eller Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 15:07

>ellebye

Du spurgte tidligere.......
Citat
"interessekonflikt", er det nå man er interesseret i konflikter ??

Måske - men hvorfor spørger du?? Du har jo selv lige besvaret spørgsmålet

Frida...

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 17:19

Til Rellom!
Du har et sygt humor.
Du trænger til hjælp, din mærkelig væsen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-03-04 17:23

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 17:31

Æu Rellom....den tager jeg på mine skuldre

Frida...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-03-04 17:37

Hvorfor nu det, Frida?
Du skal ikke gå og snuppe mine byrder.

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 18:12

Tak for dit ærligt svar! min makker!
Håb på et godt samarbejde!

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 18:13

Det var til: Flash77

Godkendelse af svar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 18:14

Tak for svaret Flash77.