/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Xp vil åbne gammel forbindelse
Fra : Mads_Vang
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 07-03-04 10:47

Hej
Når jeg staret min computer op vil den køre et program fra E:\16101online\iecfg2\SetupRun.exe (E:\ er min cd-rom) Dette program ligger på min gamle Tele Danmark Install cd (for 56k), men køre nu bredbånd.

Hvordan kan jeg fjerne denne fejl? I min Regedit kan jeg finde en der hedder OldAutoRun men det hjælper ikke at fjerne dens værdi, og jeg tør ikke slette den helt!!!

Hjælp mig.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-04 10:51

Hejsa
enten ligger den i start >> programmer >> start... slet den derfra
eller også ligger den i registrings databasen
søg efter "SetupRun.exe" og slet denne

Godkendelse af svar
Fra : Mads_Vang

Dato : 07-03-04 11:07

Tak for svaret dk.
Det var lidt svært at finde den rigtige registrering i registrings db'en men det lykkedes...
tak

Kommentar
Fra : hustedgade

Dato : 01-02-05 10:48

Hej
Jeg har det samme problem, men kan ikke finde "SetupRun.exe"
i registrings databasen.
Tak