/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
gratis hjemmesider
Fra : lillia
Vist : 491 gange
350 point
Dato : 07-03-04 09:31

HJÆLP!!
jeg er ved at rive håret ud på mig selv, jeg går med tankerne om at lave en hjemmeside, som skulle kunne indeholde mange billeder, men syntes ikke rigtig at jeg kan finde nogle gratis sider som har en del plads, og ikke så pokkers mange reklamer, for ikke at sige helst slet ingen.

Men hjemmesiden skal indeholde billeder af hjemmelavet kort, papirklip..mm.
og der skal lige siges at der er MANGE..

jeg håber at i vil være behjælplige, med at finde nogle gode links

på forhånd tak
lillia

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-03-04 09:33

Hvad med din internetudbyder?
Og billeder i jpg eller gif format fylder ikke meget.

Kommentar
Fra : lillia

Dato : 07-03-04 09:46

nej for den har min bedre halvdel tager, og der er ikke meget plads,
det er jpg de er gemt i så det er forholdsvis små billeder.
vi havde fundet noget som hed freewebs.com men der er kun plads til
50 filer og det er ikke meget.
men alle ideer og gode links tages imod med tak

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-04 09:56

Hej
Jeg har her et forslag, som godt nok ikke er gratis, men det koster kr. 0,25 pr. måned og 125 kr. i oprettelse + moms, oprettelsen er kun 1 gang og du får 100 MB plads og fri trafik, her er linket http://www.dothost.dk/webhoteller.php

//bentjuul

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-03-04 10:52

Man kan også oprette flere "gratis" hjemmesider og oploade billeder dertil, og fra den hjemmeside man ønsker skal være den officielle, "hente" billederne fra de andre sider.

På den måde kan man i princippet få ubegrænset lagerplads uden at skulle betale for det.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 10:57

Det hele kan ordne hvis du har adgang til www.webtropolis.dk/ - 2k. prøv det det virker!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 12:50

Prøv www.webbyen.dk . Det er også gratis.

Kommentar
Fra : lillia

Dato : 07-03-04 16:43

den med webbyen har vi kigget på, men den kræver en del reklamer og er der noget der kan ødelægge en side er det sådan noget, så det ville jo være rart med nogen som ikke kræver så meget men ellers gode links...
på forhånd tak

lillia

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 17:20

Der er da ingen reklamer på den side du laver

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 17:23

Her er bare et eksempel
http://www.mangeheste.webbyen.dk/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-03-04 02:36

Hej lillia
Jeg har her et link til hvor du kan få 25 MB plads gratis til din hjemmeside, jeg tror ikke man kan finde et sted hvor der er mere plads gratis. http://www.frac.dk
Skal du bruge mere plads tror jeg det er nødvendigt at betale sig fra det, som jeg skrev i mit første indlæg, men det kan jo også gøres billigt som du kunne se.

//bentjuul

Kommentar
Fra : lillia

Dato : 08-03-04 05:45

oki... den med webbyen har jeg så ikke læst ordenligt, men jeg mente bare at jeg havde set at der skulle være reklamer på, så jeg skal nok kigge lidt nærmer på den.

25mb tror jeg nok ikke helt rækker til min hjemmeside, da jeg har et sted mellem 500 og 1.000 papirklip, samt en masse kort som også skal lægges ind, og det er lidt træls at skulle linke fra en hjemmeside til en anden for at kunne havde det hele der med mindre at man kunne lave noget andet smart med at dele dem op så folk hentede hele mapper ned og så er det synd hvis der ikke lige var det de skulle bruge, jeg syntes personligt at det er træls når man ikke kan se hvad man henter ned...

og jo man kan godt få en der har mere plads men der kan du kun have 50 filer til at ligge og det batter jo slet ingen ting.. men der får man jo 100 mb at lege med..
ingen reklamer det eneste krav er at du skal have en lille ting nede i bunden af siden med logo fra freewebs..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-04 12:40

Du kan da godt oprette på webbyen og f.eks lade hver kategori henvise til et andet sted når folk trykker på linket.
Det mærker de da ikke meget til. Om de bliver henvist til en anden side eller et andet sted kan da ikke betyde så meget.
Og så kan du da nemt komme op på et par hundrede MB.
Det er kun din administration der bliver lidt større.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 09-03-04 09:28

En god løsning: www.b-one.net

Suveræn hosting!...
Dog ikke gratis! (9 kr. pr. mdr.) Men på denne måde undgår du reklamer!

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 09-03-04 09:29

En god løsning: www.b-one.net

Suveræn hosting!...
Dog ikke gratis! (9 kr. pr. mdr.) Men på denne måde undgår du reklamer!

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-04 11:33

dscoop80>> et godt råd til dig, læs lige tråden før du kommer med dine indlæg for så vil du se at det er gratis hosting som lillia ønsker, og i øvrigt ligger der forslag til hosting der er langt billigere end det du foreslår. Så tag og læs tråden først.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 12:54

Ja benyt du dig af hvad jeg skrev 07-03-04 10:52, så kan du som sådan få ubegrænset plads.

ellebye

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-04 13:18

ellebye > ja, det er en rigtig god ide du der er kommet med, selvom jeg har har webhotel, så vil jeg da afprøve din ide, det er jo ganske gratis.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 13:28

Gratis webhoteller har altid været populære og man kan sagtens få masser af plads hvis man er lidt snu.
Eneste hage synes at være at man IKKE kan bruge eget domæne.

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 09-03-04 21:26

http:///www.250free.com

det perfekte sted som lager plads... (250Mb)

Men vis du også vil have selve siden liggende der kommer der:
EN POPUP
ET BANNER FORNEDEN OG ET FOROVEN

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 21:37

Det vil nok være fornuftigt, blot at have en forside, med blot bla. bla, og så bruge resten til at gemme billeder på, altså som >Hended skriver kun som lagerplads, og benytte en anden, uden reklamer som "rigtig" side.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : lillia

Dato : 13-03-04 12:22

det inde på webbyen er da ikke til at finde ud af, det er ret indviklet.
jeg tror helt jeg dropper at lave en hejmme side derinde,
det er alt for indviklet, for mig som aldrig har arbejdet med hejmmesider før.
så det kommer til at stå i en rum tid før jeg skal have lavet noget kan jeg se på det hele..
men tak for de gode råd indtil vidrer..

lillia

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 12:30

Hvad er det du ikke kan finde ud af ved webbyen?