/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Maxtor harddisk pludselig RAW-format
Fra : NoName7620
Vist : 825 gange
60 point
Dato : 07-03-04 09:19

Kan se at jeg ikke er alene om at have oplevet dette problem, der bilver omtalt et program der skulle kunne redde data på harddisken, fra Superbrugeren JensT. Hvordan kommer jeg i forbindelse med en der har dette program ? Har flere tusinde billeder på slaven der gerne skulle reddes ! Hjælp

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 07-03-04 11:14

Hej,

Jeg kan ikke garentere dig men prøv at se på denne side: http://www.pcinspector.de/
Jeg har programmet, du kan bare give mig din e-m@il adresse.

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 07-03-04 19:44

Er det program, du har det som kan downloades PC Inspector File Recovery 3.0 ?
Min mail er tony.nielsen(snabela)tele2adsl.dk, der vist noget med ikke at skrive mail med @ pga risiko for spam

Accepteret svar
Fra : hryttel

Modtaget 60 point
Dato : 07-03-04 21:34

Mail er på vej!

Mvh,
Henning, Holland *<

Godkendelse af svar
Fra : NoName7620

Dato : 08-03-04 10:15

Tak for svaret hryttel.