/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
norton 2004
Fra : azazaz
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 07-03-04 09:13

jeg har installeret program og systemstatus melder advarsel fuld systemscanning ikke fuldført jeg har været inde manuelt for at vælger systemscanning og scanb nu men der sker intet hvad kan jeg gøre i har fået mine sidste 50 point

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 07-03-04 10:24

Hej azazaz

Har du opdateret programmet??

Jeg har oplevet at efter installation skal man gå ind på "live update" og opdatere programmet flere gange !!
Hvis du efter installationen har trykket på Live update og den har kørt det hele igennem! så ind og tæsk den igennem en -to tre gange endnu - der er nogle opdateringer den er tvunget til at restarte for at kunne få næste lag.
Det er min erfaring - jeg kunne heller ikke få min til at scanne

Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 07-03-04 10:29

hej jetg har kørt live update 2 gange tror jeg

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 07-03-04 10:35

2004 har en aktiverings nøgle

Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 07-03-04 10:38

er den ikke aktiveret den kan sagtens køre live update

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 07-03-04 14:05

Hvis du har en aktiverings nøgle,og den ikke er indlæst,så vil Norton på en eller anden led ikke køre optimalt.Aktiverings nøglen ligger som en tekst fil,her er en
VH3K-G29H-YBHK-VRTP-QDDG-BBGJ

Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 07-03-04 14:59

det er løst tak

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 50 point
Dato : 11-03-04 16:15

hej
husk at acpetere det svar som hjalp dig

Godkendelse af svar
Fra : azazaz

Dato : 12-03-04 10:25

Tak for svaret 1133.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 12-03-04 22:58

hej azazaz
jeg ville ikke du skulle give mig point
men M/K der svarede på dit srørgsmåi

mvh
ole

hvordan giver jeg disse point tilbage