/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Eric Clapton
Fra : food_life
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 26-04-02 18:05

Jeg søger titlen på en dobbeltcd med Eric Clapton - 1. nr. på cd 1 er: Motherless Child og 1. nr. på 2. cd er: Early in the morning - hvad hedder cd'en?

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 26-04-02 21:45

Club full of blues - er det navnet?

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 26-04-02 23:34

Jeg har kun Crossroads, nr 1,2 og 3. Der er alle de numre på, men jeg er ikke sikker på om du mener den CD?

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 27-04-02 07:31

Har senere fået oplyst at cd'erne er fra en koncert i New York 28. nov. 1994 ?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 28-04-02 16:03

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> skrev i
news:SRey8.4088$kp3.344240@news010.worldonline.dk:

> Jeg søger titlen på en dobbeltcd med Eric Clapton - 1. nr. på
> cd 1 er: Motherless Child og 1. nr. på 2. cd er: Early in the
> morning - hvad hedder cd'en?91 og behøver en ombytning. Men for
> ikke at løbe ind i problemer bør det vel være en præcis magen
> til?

Kan du ikke se det på den du har?

Anyway: "Early In The Morning" er fra "Backless" (1978) og
"Motherless Child" er fra "From The Cradle" (1994) - så det må være
en eller anden obskur opsamlings-CD.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu
Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 19-05-02 11:48

Tak for svaret Bjørn Løndahl.