/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Automatisk indsættelse af kode i frontpa~
Fra : Jonn87
Vist : 351 gange
21 point
Dato : 07-03-04 00:49

hvordan får jeg frontpage til automatisk at indsætte den nedenstående kode på alle sider jeg opretter?

<META http-equiv="Pragma" content="no-cache">

Kommentar
Fra : igaard

Dato : 17-03-04 15:31

Kan du bruge skabelon funktionen så følg nedenstående vejledning:

Åbn Frontpage
Åbn / lav en side du vil gemme som Frontpage-skabelon
Klik på: Filer / Gem som.
Nederst står der: Filtype: Webside
Klik på den lille trekant udfor: Webside.
Vælg: Frontpage-skabelon.
Klik på: Gem
Der kommer nu et nyt vindue frem.
Her kan man give en beskrivelse af siden, man lige har gemt.
Men man behøver ikke at skrive mere, end der allerede står.
Når du så skal bruge en gemt skabelon, for at lave en ny side,
så skal du åbne Frontpage.
Klik på: Filer / Ny / Vælg: Side
Der kommer nu en nyt vindue frem. Øverst er der 3 faner,
på fanen til venstre står der: Generelt. Den er allerede åben.
Herunder skulle du gerne kunne se den skabelon, du selv har gemt.

God fornøjelse.

/ Igaard.