/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MB og minutter
Fra : frederikshavn
Vist : 650 gange
50 point
Dato : 06-03-04 23:51

Jeg har et spørgsmål ang. cd'er til at brænde på.og det lyder,jeg har nogle cd'er på 700mb,80min,og 80 min er lig 1time og 20 min,men hvordan kan det lade sig gøre,at man kan have en film på 1:45min,på en 80min,cd ?

Accepteret svar
Fra : Befan

Modtaget 60 point
Dato : 06-03-04 23:56

det er fordi at en film ikke bruger min..... det er for det meste kun til WAVE og MP3.
Filmen bruger de 700 MB til det...

Håber det er noget du kan bruge

MVH Befan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 00:01

Du kan komme op på 90 min med 800 MB cder
Hvad er det for filformat.
Du kan evt. ændre formatet så de fylder mindre.

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 07-03-04 00:07

man overburner ganske enkelt...
det er ikke noget du på hænge mig op på!
jeg har bare hørt de kloge hoveder på arbejdet snakke om det..
der er også typisk lidt mere end 700 Mb, det ville jo være groteskt hvis du blev snydt ikke

#12

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 00:08

Overburning giver kun 10-20 MB mere.

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 07-03-04 00:26

ok refi..
som sagt er jeg ikke sat ind i det
men takker for dit svar! det gav lidt visdom til mig

#12

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 01:12

Det der er det afgørende er ikke minuttallet men hvor mange MB filen fylder - det er der der er muligheder for at junglere lidt.
Som sagt kan du købe 800 MB skiver.

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 07-03-04 14:25

ved ikke hvad der sker , men jeg lægger 745-750 mb ind på en 700 skive - den brokker sig , men det hele er der- har dejlig solfyldt dag her og det ønsker jeg også alle jer - gamle61

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 14:31

Ja- "gamle61" det er det der sker ved overburning - men du risikerer at fremviseren ikke vil afspille det.
Men 50 MB er godt nok meget - det må være nogle gode skiver.

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 07-03-04 14:35

købt i tyskand og ikke den billigste (efter råd herindefra) og muligvis en lille portion held , men vil udvise lidt mere forsigtighed fremover , eller købe lidt større skiver - hej , gamle61

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-03-04 21:18

Tak for svaret Befan.