/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pc fucker
Fra : dr0zie
Vist : 322 gange
200 point
Dato : 06-03-04 21:45

Hej jeg har brug for hjælp med min pc..
Den er totat jeg ved ikke hvad..
Nu er mit spørgsmål det min pc fejler er ret langt så jeg vil spørger om det er ok at jeg referaer til et spm på eksperten hvor det hele står`?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 06-03-04 21:49

http://eksperten.dk/spm/473951
Her inde er problemmet med min pc håber nogle kan hjælpe det er rimelig vigtigt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-03-04 09:08

Er du sikker på at bundkortet er ok.
Producenten af dette kort må have en hjemmeside.
Der kan du finde hjælp og oplysninger.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-03-04 09:15

peet49 på eksperten ser da ud til at være den
der ved noget.
Så hvorfor spørge her.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 07-03-04 11:56

teil fordi jeg gerne vil have den til at virke hurtigts muligt og peet er først tilbage,, i aften

Noget der irreterer mig herinde er at man ikke kan tage sine egne points hvis man finder ud af at man selv har løst problemmet

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-03-04 16:39

Hej
NOGET der irriterer mig er at ikke alle der lægger et spørgsmål ind, gider svare, og lukke spørgsmålet, når problemet er løst.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-03-04 16:41

Hej Igen
NOGET der også irriterer mig er når titellinien ikke bruges til kort at beskrive problemet. En titel som 'PC-Fucker' er total intetsigende, så jeg synes Webmaster skulle gribe ind og slette alle indlæg uden fornuftig titel.
Brug dog dette gode site med lidt fornuft.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 14-03-04 18:11

jamen det irreterer mig at jeg ikke selv kan acceptere når jeg selv fandt ud af det

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-03-04 23:48

Skriv til Webmaster "Kandu". Jeg vil da give dig ret i at man burde kunne trække sine egne point tilbage når man selv har fundet løsningen, men som minimum bør du jo skrive hvad løsningen er/var, så andre kan få gavn af svaret.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 15-03-04 14:19

Løsnigen var at batterierne i motherboardtene var smeltet altså de havde udgivet den der saft..

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-03-04 19:55

Til dr0zie!
Husk at lukke spørgsmålet.

Annuller spørgsmålet
Fra : dr0zie

Dato : 05-06-06 17:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål