/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows xp Home Edition
Fra : lugo
Vist : 223 gange
30 point
Dato : 06-03-04 20:58

Hej jeg ville lige høre hvad for et windows der er best. for jeg syndes kun jeg har problemer med mit home edition.
Er da et da køre bedrer, og kan man opdagere til det????????????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 21:02

XP Home er det bedste til privat brug. Det er normalt (hvis man ikke piller for meget) meget stabilt.

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 06-03-04 21:26

Ja men min kammarat har win pro og det er kun en 800 proc han har 256 ram, hvor min er 2,4 GH med 512 ram og hans er langt hurtiger og køre mere flydene

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 06-03-04 21:27

ikke langt hurtiger men hurtiger

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 06-03-04 21:31

hej,,, du kan ikke opdatere fra home til pro,, men jeg bruger kun pro udgaven og er godt tilfreds,,, så derfor PRØV DET besværet værd m.h.t formatering

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 06-03-04 21:32

ok tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 21:36

Dat har intet med det at gøre.
Og du kan ikke lægge din kammerats winxp på din maskine - den er jo registreret en gang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 21:38

Hvis din maskine er langsommere end hans er det fordi den ikke er sat optimalt op.

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 06-03-04 21:38

det har jeg ikke snakket om det

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 06-03-04 21:42

hans køre bare mere flydene in min. om det ku være windws

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 21:49

Ja det er sikkert windows - men det kan være mange ting - ligefra forkert opsætning til spyware og virus.

Kommentar
Fra : lugo

Dato : 06-03-04 23:21

ja det kan du godt ha ret i. Men det var bare om det var et windows der var bedrer ind home

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 23:24

DEt er der ikke til privatbrug.
XPpro er mere serverbaseret.

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 07-03-04 00:10

Hej

der er intet at diskuterer... Win XP Pro er bare coolest...
på mit arbejde er sætningen "Windows XP Home" Forbudt...
XP Pro, Service Pack 1 og opdateret.. så kører det

#12

Kommentar
Fra : plb

Dato : 07-03-04 00:44

Hejsa

jeg vil også sige at Win XP Pro er helt klart det bedste, men jeg tror ikke at windows i sig selv har noget at gøre med hvor hurtigt din PC køre... den burde køre ligeså hurtig som din ven selvom du kun køre home. jeg vil nok sige du enten har spyware, ikke optimal opsætning eller lignende, ligesom refi siger.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 07-03-04 00:44

Hejsa

jeg vil også sige at Win XP Pro er helt klart det bedste, men jeg tror ikke at windows i sig selv har noget at gøre med hvor hurtigt din PC køre... den burde køre ligeså hurtig som din ven selvom du kun køre home. jeg vil nok sige du enten har spyware, ikke optimal opsætning eller lignende, ligesom refi siger.

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 07-03-04 19:28

Nu har jeg kun XP Home, og det kører fuldt ud tilfredsstillende.
Hvad er det lige man får extra i Pro udgaven ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 19:39

Serverbaserede ting og lidt flere indstillinger

Kommentar
Fra : the_mate

Dato : 07-03-04 22:56

En ret væsentlig detalje er, at en XP Pro kan være medlem af et domæne og en XP Home kan ikke. Det er sikkert grunden til at de fleste firmaer ikke bruger home editions

Kommentar
Fra : hamish

Dato : 12-03-04 00:56

Har du prøvet de simple: diskoprydning og derefter defragmentering af harddisken?

Kommentar
Fra : hamish

Dato : 13-03-04 17:23

Inden nogen finder mig (alt for) uengageret, vil jeg lige sige, at ovennævnte indlæg af mig, ikke er sendt som svar til det spørgsmål der bliver omhandlet på denne streng. Formoder der er sket en smutter hos kandu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 17:28

Det er sket før.