/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ulovlig scooter
Fra : scooter_boy1615
Vist : 534 gange
20 point
Dato : 06-03-04 20:56

Jeg har lige fået sendt min scooter til syn. Jeg blev stoppet af politiet. Den var ikke helt lovlig.
Mine spørgsmål er :
1. må de beholde de ulovlige dele ?
2. hvorlang tid må de beholde min scooter ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 21:00

Ja
Ja - Hvis det er sket før

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 06-03-04 21:38

et lille svar fra cykkelsmeden,, ja de må beholde alle de dele som er ændret på din scooter (ULOVLIGE) og mht til tiden,, jaa den kan godt trække op til 6 md med nogle,,har oplevet en episode med en gammel yamaha 4 gear's som var bygget om med 125 cm2 motorcykkel motor den var væk fra ejer i godt 6 md,,såå du må vente pænt ;-()

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 06-03-04 22:41

1.Ja politiet har ret til at beholde ulovlige del ifølge loven!
2.Du får din scotter tilbage, når politiet har fået ordnet nærme undersøgelse og papirsaget.

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 06-03-04 22:41

1.Ja politiet har ret til at beholde ulovlige del ifølge loven!
2.Du får din scotter tilbage, når politiet har fået ordnet nærme undersøgelse og papirsaget.

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 06-03-04 22:41

1.Ja politiet har ret til at beholde ulovlige del ifølge loven!
2.Du får din scotter tilbage, når politiet har fået ordnet nærme undersøgelse og papirsaget.

Accepteret svar
Fra : Timberlake

Modtaget 20 point
Dato : 06-03-04 22:41

1.Ja politiet har ret til at beholde ulovlige del ifølge loven!
2.Du får din scotter tilbage, når politiet har fået ordnet nærme undersøgelse og papirsaget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 22:46

Du vil da være sikker på at blive hørt

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 07-03-04 08:54

det går ind under kategorien " sur mås "..
håber sq ikke jeg kommer til at opleve det..

Junior

Godkendelse af svar
Fra : scooter_boy1615

Dato : 07-03-04 13:38

Tak for svaret Timberlake.