/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3200
Fra : RaB
Vist : 431 gange
20 point
Dato : 06-03-04 19:38

Hey.. har tænkt på at købe en Nokia 3200.
Tænkte om der er nogle som har haft nogle dårlige oplevelser med denne telefon.
Er den svær at skrive på?

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 06-03-04 21:42

Hey! Jeg har selv haft en Nokia 3200 før. J synes den er nemt at bruge. Nogen telefon kan have software fejl. Kig lige på udgave af telefon!

Accepteret svar
Fra : ihro

Modtaget 20 point
Dato : 07-03-04 22:31

Hi! Jeg har en Nokia 3200, og jeg er ret godt tilfreds med den. I starten var det svært at vende sig til de særegne taster, men det går fint efter lidt tilvænning. Den er tilpas lille og let, og skifter man dens udseende ud med et mere neutralt, kan den faktisk blive helt pæn at se på (det udseende den leveres med er fuldstændig håbløst).
Radiodelen fungerer fint, jeg bruger den dog sjældent - simpelt hen fordi jeg ikke har brug for den.
Kameraet er ok.
Jeg synes den er lidt tid om at lukke sms-indbakken op - især, hvis der er mange sms'er i, og jeg vil også tro spil-freaks vil kunne få problemer med plads hvis der skal ligge mange spil.
Håber det gav dig lidt afklaring.

Mvh Irene

Kommentar
Fra : nokiagirl

Dato : 11-03-04 23:49

Jeg har lige købt den idag. Kun ked af at den ikke har dansk menu/ordbog... Altså går udfra nogen er så heldige at den de køber er med dansk menu... Jeg var bare uheldig... Men synes allerede den ligger godt i hånden...

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 21-03-04 22:46

Tak for svaret ihro.