/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
load-problemer
Fra : john40
Vist : 321 gange
100 point
Dato : 06-03-04 16:49

Når jeg skal ind og spille på tv2 kan jeg logge ind men ikke i selve spillet.og når jeg vil kikke på edbpriser og vil se varen står den bare og loader og jeg kommer ikke videre.
Det er ligesom om ved tredie side går den i stå.
Har ikke firewall på, har slettet cokkies og midertidlig internetfiler.
Og har hentet den nyeste java.
Internettet står på mellem i sikkerhed har prøvet den lave men det hjælper ikke.
Hjælp.

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 06-03-04 18:16

Har du XP?. og har du checket at XP's indbyggede Firewall ikke er slået til.

Alternativt er det måske en ide og lave en windows update: windowsupdate.microsoft.com

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 19:05

Hvorfor skal han slå xp´s firewall fra ?
Opdatering af IE kunne derimod være en god ide.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-03-04 19:24

Måske skal du i IE, gå i funktioner/internetinstillinger/avanceret og stille gendan standarder.
Inde i spil skal man jo være tilmeldt, og der kan jo også være der er pres på EDB-priser.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 06-03-04 19:30

Det skal han for at finde ud af om det er den der laver problemer

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 19:32

ok

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 15:38

Det er xp prof. jeg har og firewall er slået fra

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 15:42

Nu har jeg været i funktioner/internetinstillinger/avanceret og stille gendan standarder. Men det hjælper ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 15:44

Så mangler du noget java eller flash

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 15:44

Hvordan opdater man IE ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 15:46
Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 15:50

Har kikket under hjælp for at se hvad jeg havde, men alle opdateringer er der på IE.

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 15:54

har java (tm) 1.4.2_03

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 15:56

Gå ind og lad microsoft selv finde ud af om du mangler noget.
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 15:58

ok prøver lige opdate men den skulle selv opdatere sig. og jeg installere det hele når der er noget.

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 16:02

Der var ingen vigtige opdatering.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 16:05

Så prøv med en anden browser om den laver det samme

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 16:07

en anden browser ? har du et godt forslag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 16:32

Tja
Avant (den lægger sig ovenpå IE så det er nok det samme)
Opera
Mozilla
Du kan hente en masse her
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=51

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 16:44

Ville åbne den links du sendte men den ville ikke, så jeg åbnede en ny vindue i filer og kopiere linken ind så ville den godt.
Kan det have noget at gøre med antal åbne vinduer ??

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 16:52

passer avanti til xp og mister man alle sine emails adresser på den IE ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 16:58

Du har da ingen email adresser i IE
og ja den passer til XP - den gamle bliver der så prøv bare.
Men hvis du har rigtig mange vinduer åbne sløver det jo også.

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 17:07

Kan ikke hente den ned står bare med timeglasset som når jeg er inde og vil spille, lige som når jeg er på edbpriser og vil se den vare som jeg evt kikker på.

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 17:07

Kan ikke hente den ned står bare med timeglasset som når jeg er inde og vil spille, lige som når jeg er på edbpriser og vil se den vare som jeg evt kikker på.

Kommentar
Fra : john40

Dato : 07-03-04 17:08

hovsa

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 17:12

Jeg tror du skal en tur på www.spywarefri.dk

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-04 20:59

Her er forskellige forslag:
Da dårlige cookies kan forårsage problemet, så:
Slette temporære internetfiler
1. Åbn Internet Explorer
2. Vælg "Funktioner" (Tools)
3. Vælg "Internetindstillinger" (Internet Options)
4. Vælg fanebladet "Generelt" (General)
5. Vælg "Slet filer" (Delete files)
6. Vælg "OK"

Eller:
Prøv med et tidligere gendannelsestidspunkt fra dengang det virkede.

Eller:
gå i Tilføj/Fjern programmer->Internet Explorer->'Fjern' og vælg at reparere den.

Eller du kan prøve:
Tryk på START
Vælg KØR
Skriv \"regsvr32 urlmon.dll\"
Tryk ENTER

Eller:
I IE trykker du Funktioner/Internet indstillinger/fanebladet Advanceret. Sæt flueben i Deaktiver scriptfejlfinding
Så skal comp. genstartes.

Eller:
Under funktioner->internetindstillinger ->generelt skal du under:
midlertidige internetfiler/generelt/indstillinger vælge "ved hvert besøg på siden"

Eller:
skriv i kommando prompt: ipconfig /flushdns

Eller:
Download et plugin fra Sun's hjemmeside:
http://java.sun.com/products/plugin/

Eller:
Sådan får du browseren til at acceptere Cookies
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger, og klik derefter på Avanceret.
Klik på Tilsidesæt standardindstillinger, og angiv derefter, hvordan Internet Explorer skal håndtere cookies fra oprindelige websteder og tredjeparts-websteder (et andet websted end det, du besøger i øjeblikket).
Hvis du vil angive, at Internet Explorer altid skal tillade, at cookies gemmes på din computer, skal du klikke på Accepter
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : john40

Dato : 09-03-04 22:55

Tak for hjælpen en anden browser hjælp kører netscape nu

Godkendelse af svar
Fra : john40

Dato : 09-03-04 22:57

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 23:20

Tillykke med det "pallebhansen" . det var nu mit forslag, men de er dig velundt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-03-04 00:44

Ja tak john, men hvis det er som refi siger, en anden browser der var det bedste forslag, skulle du jo havde givet point til ham, men det er selvfølgelig dit valg, hvad du syntes er det bedste svar?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : john40

Dato : 10-03-04 20:35

Hej De må i meget undskylde det er mig der har klokket i det. Beklader meget