/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tip
Fra : 888
Vist : 264 gange
20 point
Dato : 06-03-04 10:29

Er det muligt at se en længere liste af tip, end de seneste 25?? (uden at vide hvilken kategori de var i?)

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 30 point
Dato : 06-03-04 10:31

Nope....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-03-04 10:34

Du kan jo gå ind i forskellige interessegrupper og se på tip i dem Mvh sune

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-03-04 10:44

Det kan du ikke på nuværende tidspunkt. Kandu er under omlægning. Det vil så blive muligt at rulle 3.000 indlæg tilbage på top 25. Om det også gælder tip, ved jeg ikke.

Vi er i gang med at designe kandu.dk helt om, og i denne forbindelse bliver det ikke muligt at tildele hinanden point i vise grupper, såsom smalltalk og kandu.dk grupperne. Derudover vil det blive muligt at blackliste diverse brugere fra sine indlæg, dette skulle så komme chikanen til livs. Man vil i top 25 kunne rulle 3000 indlæg tilbage, og derudover kan man i sin profil udelukke grupper fra sin top25.

Så snart vi er oppe med den nye version, skulle alle disse problemer være løst.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-03-04 10:51

Ovennævnte var et citat fra http://www.kandu.dk/dk/tip/6900
mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : 888