/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lyd fra min pc til mit tv/anlæg
Fra : SWonder
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 06-03-04 00:24

Hej hej et lidt mærkeligt problem... Jeg har forbundet min pc med mit anlæg og det virker fint når bare jeg kun skal høre musik fra pcén. Men når jeg vil se en film begynder det at drille!!! I starten går det udmærket men når der er gået et stykke tid begynder lyden at skratte og en forsvinde på den ene af højtalerne. Har prøvet med forskellige kabler men ingen forskel. Har også prøvet forskellige indgange på forstærkeren men heller ikke... Til sidst prøvede jeg at sætte lyden direkte i tvét og så var lyden stabil.... Men er der ikke nogle der har nogle forslag til hvorfor det ikke kan virke på forstærkeren.. for filmende bliver da lidt feder med noget ordentligt lyd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-04 01:41

Det kan vist kun være din radio der er noget i vejen med.

Kommentar
Fra : biksen.dk

Dato : 06-03-04 08:58

det kunne godt lyde som om at dit jack stik i enten pc eller anlæg sidder lidt køst og derved mister den ene kanal pr'øve engang at rykke stille og roilgt i stikket når du ser en film, og se om lyden ikke kommer igen..

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 06-03-04 09:06

Er det samme ud og indgang du bruger når du ser film og hører musik,, hvis det er det er det jo ikke noget kabelproblem, men måske et softwareproblem

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 06-03-04 10:25

Ja det er den samme indgang jeg bruger.. Har også prøver med min cd.

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 07-03-04 07:34

Jeg tror du skal køre lyd fra din PC til TV, og så fra TV til din anlæg når du skal se film fra din PC!
Prøv dette!
MVH