/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
vi kører ingen steder.. maxi
Fra : tiemaster
Vist : 394 gange
200 point
Dato : 05-03-04 18:44

vi står med pikken i postkassen den vil bare ik(altså maxien) og nu kan vi ik holde til og hop mere på kickstarteren... vi har gnist, karburatoren virker kæden er på... hvad skal vi gøre... vi mener vi har prøvet alt tror vi (tændningen står som den skal......... HJÆLP...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 18:50

Med det sprog er det måske også bedre at blive hjemme.

Kommer der benzin i cylinderen (er tændrør vådt)
Hvad mener du med at karburator virker?

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 05-03-04 19:14

HEJ refi ja tændrøret bliver vådt.. mener bare at vi ved at der kommer benzin i og at svømmere er ok...

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 05-03-04 19:20

har du chekket om den er utæt nogen steder.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 05-03-04 19:30

altså det tror vi ik den er og vi har også haft den startet men næste gang vi ville prøve skete der ik noget den slår en skid ud af røret en gang i mellem.....

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 05-03-04 20:39

det er hætten som skal passe på at tendrøret ikke bliver vådt!! prøv at købe et nyt!
og måske er derkommet vand i benzinet

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 05-03-04 21:31

Det er højt sandsynligt at den har tændt lidt for tidligt, og har slået tilbage. Men i alle tilfælde har den "slået/klippet", noten i svinghjulet, og nu tænder som vinden blæser.
Altså dit svinghjul sidder løst, spænd den lidt hårdere med olie på gevindene, og ny not i.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 05-03-04 22:33

hvis den slår en skid .hehe er det din tænding det er galt med.

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 06-03-04 01:01

prøv at gi den en snaps

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 07-03-04 22:32

jeg hved ikke om det ville hjælpe med en CDI tnning så ville du jo være sikker på en ordenlig gnist og en god tænding og er du sikker på at der kommer nok luft???
det kunde være dit luft filer der trængte til en rensning.....
det kan også være fordi der ikke er ordelig komprision.... har i prøvet glas plade trækket????
M.V.H. BOFFEL

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 08-03-04 09:50

Tak for svaret pallebhansen.