/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
download af streams
Fra : vedikke
Vist : 259 gange
270 point
Dato : 05-03-04 15:20

hej hej,
jeg kunne godt tænke mig at downloade en rar sang fra denne side http://www.sr.se/p3/musikjournalen/soundgroup.asp?unitID=177&GroupID=34

Jeg har det fine program Streambox, men det lader ikke til at programmet kan hente sangen..... øv øv....
nogle som kan tippe mig et tip så jeg kan downloade sangen?

90 points.... alt hvad jeg har og ejer ...... :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 16:37

Jeg kan ikke se nogen .rar filer til download.
Hvad er det helt præcis du vil downloade?

Kommentar
Fra : vedikke

Dato : 05-03-04 16:46

jeg vil downloade sangen der afspilles når jeg vælger linket "2/10 First Floor Power - Eat The Rich" - altså sangen Eat the rich med First floor power.

Den åbner jo så, real one player og spiller sangen. Normalt har jeg kunnet hente nogle sange ved at gå ind i realoneplayer og vælge Clip info... her finder jeg jo så filens adresse og downloader den med streambox... men det virker ikke i dette tilflde, så derfor vil jeg høre om nogle af jer ved hvordan man så kan hente denne sang

Kommentar
Fra : vedikke

Dato : 05-03-04 17:01

hehe..... har lige forstået det nu.... det er ikke en .rar fil........ jeg mente bare at sangen er rar.... altså god :)

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 13-03-04 11:10

De skriver det her på deres side:
Streaming och ljudfiler
Skillnaden mellan direktsänt ljud och ljudfiler
På sr.se finns det två olika sorters lyssning - du kan höra direktsänt ljud, streaming, och ljudfiler, dvs program och ljudinslag för lyssning i efterhand. Det krävs delvis olika ljudprogram för att kunna höra båda formaten.
Streamingen kan du lyssna till med Windows Media, ett ljudformat som finns integrerat i de flesta Windows-datorer eller med RealPlayer, ett gratisljudprogram.
Ljudfilerna kan du bara lyssna på med RealPlayer

Kommentar
Fra : vedikke

Dato : 14-03-04 11:01

ok.... det tyder på at det ikke lige er muligt at dl ovenstående link, så for ikke bare at lade denne tråd gå i døden er her en ny udfordring.
Jeg vil gerne downloade nogle af MTV's interviews fra denne side:
http://www.nordic.mtve.com/shows/festival03/interviews.asp
Kan nogle hjælpe her?

PåForhåndTak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 12:20

Det hjælper ikke noget.
der er ikke noget at downloade.
De streams du vil køre kræver specielle scripts du kan hente andre steder, men jeg tvivkler på du får noget ud af det.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 14-03-04 12:34

Du kan da godt DL, når du bruger Media player i stedet for!

Kommentar
Fra : vedikke

Dato : 14-03-04 12:36

på mtv's side kan du ikke benytte media player og på sveriges radios P3 kan du ikke bruge media player til disse filer....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 12:45

Det er jo det jeg siger.

Kommentar
Fra : vedikke

Dato : 14-03-04 12:49

nå, men kan så selv lige tilføje at jeg nu har løst det ene problem selv....... jeg har nemlig downloaded de sange fra sveriges radio med et program kaldet R7C real stream recorder.

Så der er altså muligheder derude....... men MTV's side kan dette program ikke bruges til....... så her mangler jeg stadig lidt hjælp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-04 12:52

Ja

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 29-03-04 23:45

"ASFRecorder"