/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Statusbar forsvundet..?
Fra : dux_delux
Vist : 327 gange
50 point
Dato : 05-03-04 14:09

Hej,

Min statusbar nederst i vinduet er forsvundet...tror jeg er faldet over en shortcut.. hmmm...
Er der nogen der ved hvordan jeg tryller den tilbage... så jeg kan se alle mine aktive vinduer samt startknappen & uret m.m.

På forhånd tak!

/Dux

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-03-04 14:12

Hej

Jammen kan du ikke bare føre din musepil helt ned i bunden af skærmbilledet og vente til der kommer sådan en sort op-og ned pil frem, så skulle du kunne trække proceslinien op igen til det sted du foretrækker....

Karina

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 05-03-04 14:16

Nope det hjälper ikke.... flere råd??
Prövede at kigge i controlpanelet...Display, men fandt ikke noget...
Hm...det er sikkert tusse enkelt..
/Dux

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 14:17

Ellers gå i start - egenskaber for proceslinie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 14:18

det hedder start - instillinger - proceslinie og menuen start

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 14:20

Hvis ikke du kan se START så tryk på tasten med Windowsbilledet på dit tastatur

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 05-03-04 14:30

yes, yes...det med start osv ved jeg... så jeg kan jo arbejde og tab´e gennem mine vinduer....men selv om jeg i processlinie stiller ind den på always on top osv, så er den stadig väk... det går ikke at hive den op heller... Hvad kan det dog väre..hmmm??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 14:35

Så må du forklare HVORDAN og HVORNÅR den er forsvundet.

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 05-03-04 14:38

så må jeg indrömme at det faktisk ikke er mig den er forsvundet for, men en kollega, som sagde at hun måtte ha trykt på noget, for pludselig var den väk... og jeg satte mig derfor på sagen... Hun må pröve at reboot´e computeren... måske kommer den så tilbage...
ellers er hun dömt til et liv unden processlinie ;)

Tak for hjälpen!
/Dux

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 14:40

selv tak
Husk at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 05-03-04 14:42

jeg lukker det ikke endnu, for måske er der nogen som kommer på noget...

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 05-03-04 14:46

Hej prøv at se her http://forums.devshed.com/t107369/s.html

2243 // claus