/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nogen der kan give mig et navn på et god~
Fra : ckastrup
Vist : 351 gange
20 point
Dato : 04-03-04 18:22

Er der nogen der ude som kan give mig et navn på et godt trakker program (musik program)

Kommentar
Fra : myg

Dato : 04-03-04 18:32

Hvad er et "trakker" program (hvad skal det kunne) ???

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 04-03-04 19:19

se om det her en noget du kan bruge.

http://www.freedownloadscenter.com/Reviews/r847.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 20:05

AIDA har da ikke meget med musik at gøre.

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 04-03-04 21:09

Hej

Ejay er da et bud www.ejay.com

2243 // claus

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 04-03-04 21:14

Hej igen

Glemte lige denne her www.flstudio.com ,den er faktisk meget god, man kan kontrolere sine egne loops, helt ned til den mindste detalje.

2243 // claus

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 16-03-04 16:56

Først og fremmest hedder det Tracker program, og for det andet er tracker programmer et levn fra Amiga 500.....vi er heldigvis kommet et stykke videre siden dengang:) .....det man gjorde i tracker programmer var at sample...så det du efterlyser er et sampling/harddisk-recording program (medmindre du stadig sværger til amiga...hehe) ......evt. i forbindelse med en loop sequencer......der findes en masse møg programmer som MAGIX og E-Jay....men de holder minus i længden.....programmer som samplitude og Cubase er top proffesionelle programmer , men koster også en bondegård (6-7000 kr.)........vh Claus