/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
eskild8720 ang. dit tip...
Fra : gisele
Vist : 556 gange
50 point
Dato : 04-03-04 18:11

Jeg var den femte der bedømte dit tip. På det tidspunkt havde du fået 0 stjerner. Jeg gav dig så 3 stjerner. Grunden til du fik så få, var nok fordi du ikke satte et link på, for tippet var jo ret godt. http://www.dr.dk/boern/?topbar-stat=thttp://wwwtrue

Så skriv lige en kommentar her, så får du lige nogle point, i stedet for stjerner...

Mvh
Gisele

Accepteret svar
Fra : eskild8720

Modtaget 50 point
Dato : 11-03-04 13:09

hej Gisele
Jeg havde ikke set at du skrev(sorry),men sødt af dig,jeg synes egentligt også det er noget pjat med point for det ene og det andet,jeg skriver tippene som jeg tror andre kan have glæde af.
mvh eskild

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 12-03-04 13:54

Tak for svaret eskild8720.
Jeg var på vej ind for at slette spørgsmålet, da du ikke havde reageret. Så det var godt...

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 12-03-04 13:56

... at du gjorde det.. Det er også noget pjat, men det er rart at hjælpe andre og få en god tilbagemelding...

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 12-03-04 13:58

Min datter har haft meget glæde af dit "link". Så tak for tippet...

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 12-03-04 17:30

selv tak håber at jeg kan hjælpe en anden gang
ha´en god dag
mvh eskild