/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Explorer
Fra : Olle_hansen
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 04-03-04 17:51

Jeg har et stort problem med min Internet Explorer... Fra den ene dag til den anden, virkede det bare ikke... Forstået på den måde, at den ikke loader siderne... Programmet kan sagtens åbne, men henter ikke nogen sider...

Det er ikke forbindelsen, da alt andet virker, samt Opera browseren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 17:54

Hvis den ikke loader siderne - hvad gør den så?

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 04-03-04 17:55

Viser den der standart-side med "Siden kan ikke vises"...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-04 17:56

Hvordan er du så kommet herind ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 17:58

Har du begge browsere åben på en gang?

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 04-03-04 17:58

Som sagt virker "Opera"-browseren.. .Et andet program til surfing...

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 04-03-04 17:59

Både of Refi... Den virker hverken alene, eller samtidig med IE

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 04-03-04 17:59

Sorry, mente Opera

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-04 18:01

Du skal vist også en tur ind på www.spywarefri.dk/forum og få din computer kontolleret for "snavs". Skriv dit spørgsmål og du vil blive guidet igennem hva der skal gøres.

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 04-03-04 18:04

heh, sorry, men den er FULDSTÆNDIG fri for "snavs"... Spybot, og Ad-aware, og Spysweeper, samt Pc-cillin antivirus, og online antivirusscan er kørt på den... intet....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 04-03-04 18:04

Prøv med et tidligere gendannelsestidspunkt fra dengang det virkede.

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 04-03-04 18:04

Klart, refi... Det prøver jeg lige....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 18:05

Opera kan have overskrevet nogle systemfiler.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-04 18:09

Ja ok, så er der vel intet andet at gøre end at geninstallere IO, når du er så sikker på at der intet snavs er, men jeg ville nok alligevel lægge en HiJackThis log derind inden jeg foretog mig en geninstallation af IO.

Godkendelse af svar
Fra : Olle_hansen

Dato : 04-03-04 18:10

Ah, det kan det ikke ha gjort, da jeg installeret Opera efter IE gik ned, for at have et alternativ..

Men jeg har lige gendannet den... Takker, Utroligt jeg ikke selv tænkte på det.. Men det virkede...

Tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 18:14

selv tak

Kommentar
Fra : wulfo

Dato : 09-03-04 00:02

Jeg har haft samme problem med min Microsoft Explorer. Det skete da jeg var ved at opgraderer til windows xp pro sp1. Under opgraderingen skete der en fejl (eller forbindelsen røg), så windows installationen kunne ikke fortsætte.
Efter jeg genstartet computeren tog download af alle sider utrolig lang tid, mens andre programmer, der kommunikerede med nettet, stadig virkede. Jeg kunne ikke nøjes med at gendanne, jeg skulle have fat i XP skiven.