/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
seriøs hjælp pc gået kold
Fra : klink34
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 04-03-04 15:46

jeg har været inde og at rydde op på min harddisk.men problemet er at jeg har slettet noget jeg ikke skulle have gjordt. min media playere virker ikke mere og computeren kan ikke finde nogle af mine discdrev mere. det eneste der virker er mit diskette drev.kan man få dem instaleret igen uden at slette hele computeren.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 04-03-04 15:50

JA rolig nu!! du starter med at instalere din driver igen til dit cd drev! begefter finder du windows media player!!.. du kanfinde den på www.goggle.com bare skriv dawnload windows media player!!

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 04-03-04 15:51

hej
er det win98 eller xp?
mvh
ole

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 04-03-04 19:26

Hvis det er Windows 98, så prøv lige at besøge windowsupdate.microsoft.com og hent det der findes af opdateringer. Måske vil det i første omgang løse problemet. Hvis det viser sig ikke at være løsningen (win98) kan du køre Windows installationen igen oven i den gamle. Dette retter ofte sådanne fejl.
Windows XP er lidt mere "kilden" hvad det angår. Prøv først at undersøge for spyware med f.eks. Ad-Aware - se evt. på www.spywarefri.dk. Husk at "tjekke" for virus. Skriv hvad du kom frem til og hvilket styresystem du bruger.

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 05-03-04 13:44

nu har jeg været inde spywarefri og det ser ikke ud til at computeren fejler noet.det er xp jeg bruger men når mine drev ikke virker kan jeg ikke instalere min driver igen.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-04 14:58

står dine drev til auto i bios?

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 05-03-04 15:37

ja mine drev står på auto

Godkendelse af svar
Fra : klink34

Dato : 05-03-04 15:39

Tak for svaret tedd.