/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha sting igen igen
Fra : 1133
Vist : 844 gange
50 point
Dato : 04-03-04 15:36

hej der ude

jeg har været inde på thansen
for at finde en CDI Unit men den de viser er ikke magen til den jeg sidder med her
den der sidder på knallert er en lille sort boks(som ikke kan ad skildes)
har et stik med 4 ben, den på deres side har kun 2 såvidt jeg kan se
også diagram viser at der er 4 ben

mvh
ole

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-03-04 16:54

Ja, forvent ikke hjælp af mig, du ved vist godt hvorfor, og hvis du ikke kan huske det: http://www.kandu.dk/dk/spg/24891
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-03-04 21:07

pallebhansen

Skal vi råbe efter hjælp fra FridRam UPS?

og i øvrigt giver jeg dig helt ret.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-04 21:19

Ja Ellebye, der er nogen der ligger som de redder, som et gl. ordsprog siger. Synd!

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 06-03-04 12:30

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-03-04 12:51

Selv tak.
Den kan slet ikke købes ved THansen da den er udgået, og se så at få et gratis katalog fra dem:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=220923263&n=282516423&pn=282516435
Så får du ikke mere for den ene stjerne.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 06-03-04 12:57

ved det godt
har været ved den lokale forhandler han har iøvrigt aldrig skiftet en enste
fik nogle andre tips
så hvad kan man sige
UNDSKYLD
mvh

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-03-04 13:10

Helt i orden, men hvorfor tror du der er noget i vejen med den CDI, er der da ingen gnist, så kan det jo være spole eller impulstænder eller batteri der er noget i vejen med.
Men så er det nok bedst at oprette nyt spørgsmål, da ikke andre ser spørgsmålene, da dette er lukket.
VH Palle Horsens

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 06-03-04 13:19

hej
du må undskylde
det gør jeg når jeg har prøvet nogle ting men det bliver ikke idag
da jeg er igang med at rep. en fjernbetjening til et tv som en eller anden har hældt vand i
for meget langt tid siden uden at fortælle mig det

PS. den har kørt udmærket uden batteri

mvh ole