/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Polterabend!
Fra : sfl17
Vist : 644 gange
100 point
Dato : 04-03-04 12:00

Hej alle.

Jeg er i gang med at researche på begrebet polterabend - er der nogen her, der har gode forslag til, hvordan man kan afholde en polterabend, altså erfaringer, fifs og den slags? Det er beregnet til en magasinartikel, og det kunne være herligt, hvis nogen evt. også kunne være friske på fortælle om en vild mandepolterabend, de har været med til som gom eller deltager.

Mvh. Søren
- Mail mig gerne på sfl17@hotmail.com

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-03-04 12:22

Du kan oj kigge på:

www.polterabend.com

Det er en dansk side med et hav af muligheder

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-03-04 12:23

Hej.
Kig her
http://www.polterabend.com/
Der er mange muligheder.

Mordex.

Kommentar
Fra : legind

Dato : 04-03-04 12:23

tag til hard ball og jagt ham/hende det skulle vist være ret sjovt

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 04-03-04 12:32

Hvis man kigger lidt i ordbøgerne, findes følgende ord:
"Bulderbasse, buldrende, støjende, larmende, husspøgelse, nisse"

En historie fra det rigtige liv .. dengang der holdtes polterarbend aftenen LIGE FØR brylluppet.
John havde inviteret de 10 nærmeste "venner" hjem til en god middag med drikkevarer "ad libitum". Én af vennerne var(er) læge.
Det tog ikke mange timer, at drikke John "i seng", og at indgipse det højre ben fra hofte til tå.
Da vennerne vækkede John næste morgen, var hans første spørgsmål: "Hvad er der sket ?". Så fik han hele historien om "faldet" ned ad kældertrappen ....... og man gav ham en "seddel" fra hospitalet, hvor man bad ham komme til kontrol 3 uger senere.
John blev gift med brækket ben og krykker, og han humpede rundt i de 3 uger.
Dagen oprandt til kontrol, og på hospitalet ledte og ledte man efter hans papirer. Ingen kunne finde noget som helst.
En læge besluttede at lave et kontrol-røngtenfoto .. som jo viste, at benet aldrig havde været brækket
John og lægen er stadig de "bedste" venner. Og alle vi 10 var inviteret til John's sølvbryllup i 1999.
/PG

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 04-03-04 15:57

Det var sgu da en herlig historie, guild ... Selvom den er lidt gammel! Er der nogen, der har lignende episoder, så lad høre! Mvh. Søren

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 16-03-04 14:50

Hej PG/guild. Din historie er så herlig, at jeg har tænkt mig at bruge den i artiklen om traditioner i forbindelse med polterabend. Den kommer ikke til at stå alene, men sammen med et par andre. Hvor gammel er du og kan jeg evt. bruge dit rigtige navn i historien? Mvh. Søren - se evt. min side www.lillesoe.com - artiklen er allerede solgt til magasinet Tidens Mand.

Accepteret svar
Fra : AnniRKK

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-04 17:10

Havde en kammerart der havde holdt polterarbend. Og han var gået under bordet ved en 4. tiden om morgenen, i mellemtiden havde nogen af hans venner arrangeret en meget Stor neger at han skulle spille lidt med på legen.

Så havde de gnubbet ham i måsen med noget sandpapir, og da min kammerart vågnede kom negerern ind fra køkkenet med forklæde og ikke andet, og serverede morgenmad og frisk brygget kaffe på sengen.

Min kammerart havde undret sig over at han var vågnet med ondt bag i. Men da han så negeren blev han helt bleg, greb hans mobil, ringede til mig og sagde, "Jeg tror at jeg har lavet noget skidt"

Jeg spurgte som en medfølelnded veninde jeg er, hvad han havde lavet.

"Der er en stor neger i min lejlighed, og jeg har ondt i røven, hvad tror du jeg har lavet"

Jeg snakkede med ham og kunne høre at negeren satte sig på sengen og sige, "Tak for en rigtig lækker nat skat, det var hyggeligt, og her har du mit nummer"

Jeg kunne høre min kammerart stønnede et eller andet af frygt...

Jeg skyndte mig over til min kammerart for at snakke med ham, lidt efter kom negeren igen. Han ringede på og gik ind i stuen, sammen med min kammerarts kommende kone.

Han fik hele historien.. Og siden den dag, har han haft en sær frygt for at blive drukket under bordet før os andre..

Uforståeligt..*GG*

RKK

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 20-03-04 00:41

>>AnniRKK
Din historie griner vi af her hjemme hos os.... (min kone og mig)
Den er go´.....

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 20-03-04 16:12

Sikke nogen halvonde, men røvskægge historier - tak for svaret AnniRKK.

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 20-03-04 18:25

sfl17 tak for det..*SS*

Håber at der bliver rørt nogen lattermuskler, men er nu glad for at de fyre ikke arrangerede mandens polterarbend...*B*