/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tdc Og virus!!!
Fra : Sunowich
Vist : 500 gange
20 point
Dato : 04-03-04 08:11

Godmorgen ! Jeg har lige fået nyt modem fra tdc og det kører ganske fint Der fulgte en installations cd med da jeg satte den i drevet sprang mit avg antivirussystem igang og sagde at der er virus på cd'en Den ligger ifølge avg i win 32/resur.f *ss* er der andre der har efaring med at der sku være vira på installationscd'er fra store selskaber Jeg har da tænkt mig at tage ud i forretningen men er ikke sikker på de gider at tage det seriøst da jeg allerede har fortalt det til tdc support og en telefonmedarbejder der skulle se linien efter uden at de reagerede på det Er der et tlf nr hos tdc der sikkert tager det seriøst ?? Mvh Sune

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 04-03-04 08:24

Hej Sunowich.
Kan dette bruges??
Du har nok set dette, hvis det er relevant... Men det var hvad jeg kunne bidrage med

"Har du problemer med TDC Sikkerhedspakke fra Norman, kan du finde yderligere oplysninger på Normans hjemmeside.
Vil du tale med en medarbejder, kan du henvende dig på tlf. 80 80 80 17 (tast 2) på alle hverdage kl. 10 – 20 samt i weekenden kl. 12 – 20."
http://kundeservice.tdconline.dk/kontakt/support_og_fejlmeld/hotline_norton_antivirus/

Lyhne1

Kommentar
Fra : penny

Dato : 04-03-04 08:42

har du prøvet at scanne cden med et andet antivirusprogram?
Penny

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-04 09:59

Du kunne jo prøve med Stinger eller et andet enkelt et der ikk ekræver afinstallation af AVG
http://vil.nai.com/vil/stinger/

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 20 point
Dato : 04-03-04 10:49

Hej Suno... Uha! Tvivler nu meget på at TDC ikke har tjekket deres software af for vira - sikkert også derfor du møder tvivlende hoveder / support fra TDC, men de ku' da godt hjælpe dig a'li'veller (bruger selv CyberCity = god support).
Nå det var ikke det der var problemet... prøv at scanne on-line som BjarneD er inde på.
Skulle der mon være en lille "bug" i AVG ??
Prøv forummet hos http://www.spywarefri.dk de ved nok lidt mere om det, hvis der er en lille fejl på AVG.
Hygge... og held og lykke med det
Søren

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-04 09:39

Tak for svaret CLAN.Jeg har prøvet div onlinescannere og det er åbenbart kun Avg der ser spøgelser også samtidig med at jeg scanner med de andre springer avg frem Nå men helre en gang for meget end en for lidt Hav en god dag Mvh sune

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-03-04 09:44

Hej Sune... takker så meget, også fortsat god dag til dig
Måske en god idé at gøre AVG opmærksom på "problemet", da de helt sikkert ønsker at rette "fejlen"
Søren