/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
confirmbox
Fra : Fknight
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 03-03-04 23:26

Hey, Kan man ikke lave en Confirmbox hvor man SKAL indtaste navn før man kan komme videre. Man må ikke kunne klikke X, annuler eller ok(kun hvis man har skrevet navnet). ???

Hvis i kender nogle gode links vil jeg meget gerne have dem, jeg er ikke nybegynder men ikke langt fra!
håber i kan hjælpe mig Hilsen Finn Knight

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 03-03-04 23:38

I flere programmer har du muligheden for at vælge imellem:
"Obligatorist", "Læses" eller noget lignende.
Det er først når HELE spørgeskemaet er udfyldt, at den vi komme med en melding om:
"Kan ikke sendes .. indtakt navn" .. altså en reminder om at der er "glem noget".
Generelt skal man ikke lave for mange felter "obligatoriske".
/PG

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-03-04 22:37

Jeg kan forstå at en password løsning ikke er lige det du har brug for, men der findes et element, hvor man indskriver et navn, før man kan komme videre. Her vil den så efterfølgende bruge navnet i f.eks. en velkomsthilsen.
Er det noget i den retning du vil bruge?

Kommentar
Fra : Fknight

Dato : 05-03-04 15:50

Til severino
Ja det er lige det jeg mangler. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-03-04 22:13

Jeg har nogle eksempler, som desværre består af en del elementer, som vil blive for omfattende at skrive om her, men skriv til mig, så sender jeg dig eksempler på det!

Klik ind på http://home4.inet.tele.dk/slang/wm.html og aktiver maillinken!