/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Brændstof forbrug på ældre MB?
Fra : Lemche
Vist : 273 gange
20 point
Dato : 03-03-04 21:07

En Mercedes Benz E200D anno 1995, altså uden turbo, hvad skal man regne med sådan en kører pr. liter i gennemsnit ved alm. kørsel motorvej/landevej/by?

Jeg har prøvet biltorvet.dk, men her findes tilsyneladende ikke data på denne gamle bil på dette site.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-03-04 21:09

Med mange km på bagen sådan ca 10 km, et gæt fra min side.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-03-04 21:34

Du kan jo lede lidt efter din model her og sammenligne, men de er vist ikke ældre end 97:
http://www.hvorlangtpaaliteren.dk/sw878.asp

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-03-04 21:38

Du skal muligvis søge på alle modeller for at få noget at sammenligne med.
Mvh
Bjarne