/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha Fs-1
Fra : hanenstyrer
Vist : 197 gange
40 point
Dato : 03-03-04 18:40

hej jeg har en yamaha fs-1 men jeg har problemer med min skivebremse der er beremsevæske og det hele på og udluftningsskruen virker og det hele men den gider stadig ikke bremse

hvad gør jeg ?????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 19:10

Bevæger stemplet sig i hjulcylinderen nede ved skiven når du bremser??

Kommentar
Fra : hanenstyrer

Dato : 03-03-04 19:11

det er jeg ikke sikker på at den gør

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 19:12

Hvis du ikke har luftet den ud Skal du sørge for at der er nok vædske på holde tryk lukke skruen op håndtaget trækkes til skruen lukkes håndtag slippes og om igen indtil al luft er ude mvh sune

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-03-04 19:19

Dit problem ligger nok oppe i handtaget, der er jo en stilleskrue, der trykker på stempelet deroppe, se efter at skruen rammer det lille stempel deroppe og rtykker den ind.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hanenstyrer

Dato : 03-03-04 19:29

ja men det er som om der ikke kommer noget væske ned til klodserne jeg har udluftet den til der ikke kom mere olie ud af den
men hjælper ik

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 19:46

Det skal du jo ikke og det er ikke olie det er bremsevædske du skal jo kun lufte ud til der ikke er mere luft i vædsken og i9kke til der ikke kommer mere vædske så kommer der jo luft igen der skal hele tiden være vædske i beholderen den må IKKE løbe tør Mvh Sune

Kommentar
Fra : hanenstyrer

Dato : 03-03-04 19:48

ok kan du ikke lige forklare precis hvad jeg skal gøre så skal beholderen være lukket og sådan noget ????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 20:59

Den skal ihvertilfælde være fyldt om den skal være lukket medens man gør det ved jeg ikke lige med en sådan men det tror jeg ikke Mvh Sune Ps Selve det du skal gøre har jeg jo beskrevet tidligere Mvh Sune

Kommentar
Fra : hanenstyrer

Dato : 03-03-04 21:08

hvordan ved jeg at der ikke er mere luft i ????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 22:00

Når der er modstand i håndtaget

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 04-03-04 17:16

1:du strammer udluftningsskruen
2:du skruer låget af beholderen
3:fylder den op med bremsevæske
4:klemmer dit greb ind,og holder den inde..
5:løsner udluftningskruen ca en halv omgang.(holder stadig grebet inde)
6:nu strammer du udluftningskruen.
7:slipper grebet
8:pumper et par gange med bremsen

9:gentager fra punkt 4: til 8: til der er tilstrækkeligt væske kørt igennem systemet (jeg vil mene ca. en beholderfuld. eller til der er tryk på bremsen. den må ikke fjedre.)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 00:24

Hva så har du fået ordnet din knallert ??
Så skulle du tage at lukke spørgsmålet og give poentene til den der svarede dig bedst
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 17:10

Så skal du bare lige huske at lukke spørgsmålet hvis du ikke kan komme videre
Hav en god dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 13-03-04 17:23

Flot Suneeeeeee

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:11

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 08:09

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-04 14:56

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 12-11-04 21:17

ja nemlig ja ja